La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Cambre d´Ase

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 15 january 2008 - 10:14:51

Cambre d´Ase

Hola nois,
algú sap dir-me com està la zona de Cambre d´ase?

Voldriem pujar amb esquis fins alguna de les canals, fer la canaleta i després baixar amb els esquis als peus...

Com ho veieu? Sabeu com està el tema?

Salut i gràcies!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 january 2008 - 23:04

Tuesday 15 january 2008 - 10:39

jo vaig estar el dissabte esquiant allí. Els corredors potser que siguen factibles, però lo d´arrivar a peu de via amb els esquis.....xungo. Vam parlar amb uns xics que no pugueren arrivar al circ amb els esquis per falta de neu (i de temps). Ara, be, aquest dilluns ha nevat, i demà potser nevarà., així que si pots trucar a l´estació i preguntar com està la cosa fora de pistes...

El que si que em vaig fixar es un bona cornisa a la sortida del gigoló.

Segurament no t´he ajudat massa.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 january 2008 - 23:04
Hola Enpitu
Nosaltres vam anar diumenge a la Vermicelle, hem pujat un video al Madteam, alla pots veure com estava, a les canals hi havia fins a un metre de neu molt tova aixo va fer la pujada molt pesada, i el camp de blocs que hi ha al peu de les canals era molt xungo, un  o dos pams de neu i no veies a on hi havia pedra o no, crec que es millor esperar uns dies a que la neu es consolidi http://www.youtube.com/watch?v=gAzhQjFxVoU

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies