Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola nois.
La meva dona i jo, estem començant a pensar de fer aquest estiu algunes rutes de muntanya o ascencions pels Alps, pero avans de preparar res, volem saber com esta el tema gossos per alla, ja que no volem fer una pila de kilometres per despres trobar-nos cartells de gossos no per tot arreu.
Algu sap com esta el tema per aquella zona? Algu sap si poden entrar als refugis? Algu sap si poden anar als teleferics que es fan servir per algunes aproximacions?
El tema dels refugis no es problema, ja que es lliguen a la porta i llestos, que per una nit no els hi passa res, pero el tema dels teleferics ja pot fer variar plans, idem de si hi ha zones de tipus parc natural on no es puguin portar. Aixo ultim, tampoc es massa problema, ja que les zones on podriem tenir problemes (almenys aqui al Pirineu) son pistes on es poden portar lligats a la cintura i les zones on es problematic portar-los lligats (alta muntanya), es dificil que et diguin res.
Si algu ha anat pels Alps amb gossos, agrairia el seu testimoni.
3 Respuestas
Última respuesta Monday 7 april 2008 - 14:47
Hola Bouvier,
Soc la dona de AfricaTwin, ens pots indicar una mica els dies que vas estar per els Alps amb el teu gos i quines excursions vas fer?
Gracies.
Hi estat varies vegades amb el gos la darrera vaig estat basat a Briançon (deu dies) i d´alla faig fer diverses excursions per la vall de Nevache i la vallée Etroite, ( Nevache amb restricció d´entrada de vehicles entre les 9 h i les 17 hores), d´alla podeu anar a fer el Mont Tabor que el vaig fer amb el gos, mes al Sud teniu el parc de Queyras on pots anar el Pan de Sucre que es un 3200 mts molt a prop del col de l´Agnell de 2700 mts i per les valls de Vars i Izoard tens molta cosa a fer, les valls son prou altes per no haver d´agafar molts teleferics, però en les estacions d´esqui (Vars o Montgenevre) sempre tenen algun que funciona per pujar i fer excursions i pots portar el gos sense cap problema.
Tot aixo està força aprop dels Ecrins i les vistes que tindras son magnifiques, però anant amb el gos haureu de quedar-vos al voltant
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.