La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Barranc Consusa Inferior 12-04-08

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 14 april 2008 - 23:49:44

Barranc Consusa Inferior 12-04-08

Desde l´última curva abans del poble de Revilla s´agafa el sender que va a Escuain, a menys de 5 minuts creuem un barranc per sobre un pont, aquest és el Consusa.

Barranc amb un total de 15 ràpels, el més llarg l´últim, d´uns 30 a 35 metres volats. Ben equipat. Atenció al cinqué i sisé ràpel ja que si no hi ha suficient aigua vas a parar dins de marmites trampa. Hi ha corda a les dues per poder sortir.

Amb caudal suficient per fer-lo divertit, les marmites trampa estaven totalment plenes, fins i tot el nivell de l´aigua estava un metre per sobre.

Retorn cap a Revilla a mà esquerra just desprès de l´últim ràpel volat.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 april 2008 - 20:40

Tuesday 15 april 2008 - 09:34
Com apreteu i això que només comença la temporada !  Un gran barranc quan baixa alegre d´aigua... el vam fer el passat barrancoestage i el varem disfrutar 

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 april 2008 - 20:40

S´ha d´aprofitar que per allà dalt hi ha aigua i neu!

En l´últim barrancostage jo no el vaig poder fer, ja que nomès vaig venir dissabte

Salut!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies