Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola,
som un parell de "novatos" en les travesses. Tenim previst de fer la ruta dels bons homes amb tenda de campanya. Vam agafar una tenda d´aquelles tan lleugeres, un fogonet i quatre estris d´alumini.
El cas es que abans de fer la ruta voliam provar a veure si sobrevivim una nit dormint al ras. I per això aquest cap de setmana voliam fer una petita travessa circular de unes 8-10 hores en total i porto dies mirant per internet i no trobo res. Per això us demano si em podeu suggerir alguna ruta d´aquestes característiques.
De moment com pinta el temps no hauria de ser una ruta de alta muntanya, doncs al sac de dormir hi posa temperatura de comfort de 5ºC (per si de cas agaferem una manta tb). Supos que hauria de ser una ruta pel prepirineu o la serralada prelitoral.
Moltes gràcies,
Albert i Laura
1 Respuestas
Última respuesta Wednesday 23 april 2008 - 18:47
Jo us suggeriria que anessiu al Macís del Catllaràs per La Poble de Lillet (Hi ha mapa específic de l´Alpina i d´altres mapes veins també l´abarquen. És una zona preciosa, poc freqüentada i gairebé desconegura. A més guarda força semblances amb les zones del Camí dels Bons Homes.
Podeu pujar-hi des del mateix poble, tot seguint el GR-4 o des del Santuari de Santa Maria de Lillet per un PR que ara no en sé el número. En el primer cas poden plantar la tenda prop del Santuario de Falgars i en el segon prop del refugi de l´Ardericó. Ambdues són zones autoritzades, estan a un 1.300 metres i teniu "vida" a prop. Els del refugi cobre alguna coseta per acampar, un parell d´euros em fa l´efecte.
L´endemà podeu acabar de pujar fins les zones altes del macís, cap al 1.700m i tornar fins el cotxe.
Si voleu caminar menys o no disposeu de gaire temps el primer dia, tant a una zona d´acampada com a l´altra, normalment s´hi pot arribar amb cotxe.
Vagi bé,![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.