Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Sortim de la Molina en Juanjogava, la Cat i jo... recollim a en Jimi i la Lídia a Alp. Vinga som-hi tots cap a Coll de Jou !
(La pista esta tancada en aquell punt
)
La Loybcn, Alba i Cati han fet bivac a peu de cotxe i fa una estona que ja han tirat pista amunt. Ens trobem a la cabana d´Aragó. Elles tres volen anar de totes totes per la cresta Gasamir-Canigó, la Cat i el Juanjo també s´hi apunten. La resta tirem cap a la normal, on xafem ben poca neu ja... A la xemeneia queda una rampa d´uns 30 metres de neu, però força tova i no ens dona massa problemes per pujar. La grimpada final es neta de neu i assolim cim sense problemes. La tropa de la cresta sembla que estan forçant molt el fil a la desgrimpada i passen una estoneta yeye...
La Lídia i en Jimi es queden a gaudir de les vistes i del dia al cim i jo m´hen vaig per la cresta a veure com va a la resta d´equip. Hem trobo al Juanjo i la Cat... així com es ella la Cat ha donat algun ensurt al Juanjo, però només li preocupa si duc càmera
Enfilem plegats cap al que serà el segon cim del Juanjo i a sobre per aquesta elegant cresta..
L´altra cordada no ho veuen massa clar i decideixen que es mes prudent fer un ràpel i abandonar la cresta... Enfilem el llarg camí de tornada i arribem als cotxes que ja en negra nit.
1 Respuestas
Última respuesta Tuesday 29 april 2008 - 19:40
JA hi han algunes fotos penjades, però a aquesta piada li falta unes quantes anécdotes!!! però les reserverem a l´intimitat, no?
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.