La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Vall de Madriu - Tossa Plana de Lles: Condicions?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 29 april 2008 - 18:20:54

Vall de Madriu - Tossa Plana de Lles: Condicions?

Hola, aquest pont el passarem a Andorra, i tenim previst el següent itinerari:

Vall de Madriu fins Refugi de l´Illa (nit) --> Tossa Plana de Lles (opcional) --> tornada per vall de Perafita.

Tinc dubtes sobre si necessitarem raquetes per arribar a l´Estany de l´Illa, va nevar força però ha fet calor últimament, realment no sé quanta neu ens podem trobar. Després, de cara a la pujada al coll i la carena fins a la Tossa Plana, creieu que seran necessaris grampons? Si no recordo malament, és una zona força suau. Ja sé que el prudent és dur-los per si de cas, però la meva xicota no n´ha fet servir mai i segurament si ens trobem que les condicions són difícils girarem cua. Tanmateix m´agradaria saber el que em trobaré per estar preparat.

Algú que conegui molt bé la zona o hi hagi estat recentment ens pot ajudar?

Gràcies  

Editat: he cercat piades i ressenyes, i les webs de meteo i estat de la neu que conec, però com la opinió i experiència personal no hi ha res...

(Post Editado: 29-4-08 18:23:07)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies