Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola a tots:
El diumenge volem fer els camí dels enginyers de central de Daió a Núria algu sap si els pasos son molt aeris? es que em van comentar que era millor fer-lo de baixada, que en penseu?
2 Respuestas
Última respuesta Monday 30 june 2008 - 15:06
Hola, jo el vaig fe al febrer pasat i amb va sembla bastan normalet,ja un pas que vas per una pasarela metaica que surt bastant al vuit,pero es prou ampla per pasa sense cap problema,aixo si,jo no se si tens vertigen
de totas formas es mol guapo per las vistas,la pujada de la central del daio es bastant heavy
us aviso per si no heu estat mai que bastant amunt del cami de la central del daio ja una bifurcacio a ma esquerra amb una fita,no l,agafeu perque aixo va a pata a pont del cremal al cami normal de caralps a nuria i no pasa per el cami dels enginyers,vosaltres tot recta cap amunt fins trobar la canalizacio d,aiguas
que vagi be
Hola David;
Ahir vaig fer els enginyers i em vaig arriscar a fer-la desde la central de Daió i la veritat que molt be, si mai la vols fer no es tan forta com sembla a part per fer un entreno de cames va molt be, ah i tenies raó no era aerea. comentar-te que ens vam trobar amb un rescat perque un noi havia caigut uns quants metros avall.
Gràcies pel consell i fins un altre.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.