Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
bona tarda companys del silenci si algu pogues informar-me un xic pujare ket dissabte per la vall de sorteny i voldria saber si per cota 2900 ma o menos trobare tanta neu i andorra kom estic escoltan fa un mes k no pujo pel pirineu ultim cop collada de monestero i pensaba trobar les coces mes trankiles ara grasies per l´ajuda fins aviat
4 Respuestas
Última respuesta Thursday 17 july 2008 - 23:20
Bones!
Nosaltres vam estar al pic de Font Blanca fa tres setmanes i la neu es podia evitar tota, menys l´última pala del cim. Això sí la neu era molt variable segons les orientacions.
Salut!
ostres gracies cadi ja em pensaba k havia d´estar una setmana mes aki baix entre uns i altres de conya llavors probare pic de l´estanyo keda mes amagat del sol pero probare apa merces un altre cop fins aviat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dissabte passat vaig estar al pic de l´Estanyó, no varem fer cim per culpa de la tormenta... llamps....trons...pedra...pluja...vent...etc.
De neu, només quatre taques, i molt petites... no cal tenir-ho en compte,
Sort amb el temps
per aixo ens vem kedar aki baix em fot molt pujar i no poder fer res doncs ara ja si ke ta decidit gracies company resarem als deus jejeje ja explicare kom va bona nit als k matinen
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.