La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >ANDORRA

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 17 july 2008 - 14:08:58

ANDORRA

bona tarda companys del silenci si algu pogues informar-me un xic pujare ket dissabte per la vall de sorteny i voldria saber si per cota 2900 ma o menos trobare tanta neu i andorra kom estic escoltan fa un mes k no pujo pel pirineu ultim cop collada de monestero i pensaba trobar les coces mes trankiles ara grasies per l´ajuda fins aviat

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 17 july 2008 - 23:20

Thursday 17 july 2008 - 14:21

Bones!

Nosaltres vam estar al pic de Font Blanca fa tres setmanes i la neu es podia evitar tota, menys l´última pala del cim. Això sí la neu era molt variable segons les orientacions.

Salut!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 17 july 2008 - 14:37

ostres gracies cadi ja em pensaba k havia d´estar una setmana mes aki baix entre uns i altres de conya llavors probare pic de l´estanyo keda mes amagat del sol pero probare  apa merces un altre cop fins aviat

Thursday 17 july 2008 - 18:36

Dissabte passat vaig estar al pic de l´Estanyó, no varem fer cim per culpa de la tormenta... llamps....trons...pedra...pluja...vent...etc.

De neu, només quatre taques, i molt petites... no cal tenir-ho en compte,

Sort amb el temps

Thursday 17 july 2008 - 23:20

per aixo ens vem kedar aki baix em fot molt pujar i no poder fer res doncs ara ja si ke ta decidit gracies company resarem als deus jejeje ja explicare kom va bona nit als k matinen

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies