La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Dubte sobre ruta "alternativa" cap a la Pica d´Est...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 22 july 2008 - 12:41:18

Dubte sobre ruta "alternativa" cap a la Pica d´Estats...

Hola,

aquest cap de setmana ens voliem enfilar fins a la Pica d´Estats, intentant fer els 6 3000´s de la zona... però la nostra idea no era fer-ho per l´Estanyet de la Coma Gelada, sinó pujar per la vall d´Areste.

Tinc clara la ruta per la vall de l´estany d´Areste, i la ruta des del pic de Rodó de Canalbona fins a la Pica, però no tant la part entre els dos.

He trobat dues opcions:

1. Pujar fins al collet al sud de l´Agulla S de Canalbona, i baixar fins a l´estany de la Coma Gelada i enganxar amb la "normal" de la ruta Gabarró.

2. Pujar fins al mateix collet i des d´allà anar directament fins al Pic de Canalbona (2.968m?). I llavors carenar fins al Rodó de Canalbona...

La meva pregunta és la següent... algú coneix la ruta per carenar des del Pic de Canalbona fins al Pic Rodó de Canalbona? passos delicats, grau, fites, etc...

Gràcies per avançat!!

solde

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 22 july 2008 - 20:38

Tuesday 22 july 2008 - 13:30

Jo vaig fer la ruta "alternativa"  fa tres anys i el que varem fer va ser una tercera opció, que va ser flanquejar per sota del Pic de Canalbona , sense perdre alçada per un terreny amb no gaire pendent i  sortir a la carena  fins un collet fals molt a prop del port de Riufred , varem anar una mica per lliure perque no varem veure marques, però no va ser gens dificil ni complicat  i no hi havia cap pas delicat fins  mes enllà del Rodó de Canalbona, grau I com a molt fins al Rodó. Amb bona visibilitat, ho veuras força bé i sense gaires problemes

L´integral per la carena, no la varem fer però no semblava gaire complicada la pujada, però el tram de baixada semblava una mica mes esmolat, però no et vull donar cap consell perque no n´estic segur.

Que ho disfrutis

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 22 july 2008 - 14:29

Ei, doncs gràcies!

Provarem la ruta per l´estany d´Areste, Pic de Canalbona, carena fins a la Pica i el Verdaguer, i si queden forces, Montcalm i Sotllo. I baixada pel coll del Sotllo...

Ja explicaré a veure que tal és

Solde

Tuesday 22 july 2008 - 20:38

Jo de tu no em complicaria la vida. Quan arribis a l´estany d´areste, al cap d´una estona veuràs un coll a l´esquerra (sud del Pic de Canalbona) d´uns 2745 metres aprox.  Arribes al coll i passes a l´altra vessant on veuràs un cami marcat amb poques fites. Vas baixant i pujant diferents esperons que baixen del Pic de Canalbona fins que arribes a un altre coll per arribar a l´estay que està a peus del Rodó de Canalbona, i ja per terreny conegut a la Pica. No hi ha cap pas d´escalada abans del Rodó, ni cap pas aeri. Simplement és caminar i seguir les escases fites. Després la cresta de la Pica ja és una altra qüestió

Salutacions.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies