Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Holas, somos un grupo de gente que nos gusta salir a caminar y este fin de semana queriamos hacer el Pedraforca, pero claro no sabemos si con este tiempo nos enmarronaremos. La verda es que no tenemos experiencia en ascensiones asi que ¿lo veis muy arriesgado ir alli este sabado?
Saludos
3 Respuestas
Última respuesta Saturday 8 november 2008 - 10:02
homellop, has fet la pregunta del milio!!
La pujada al pedra no es complicada, en circunstancies normals, ni per verdet ni per la pedrera.
Ara be, si aneu gent que te poca experiencia, o si les condicions no son bones (a mi una vegada me va costar mes de 5 hores pujar per verdet amb 1 metre de neu recent), la cosa es pot complicar.
Per tant, s´han de valorar les condicions de la muntanya i de la meteo, i les aptituds dels particiapnts, i decidir amb sentit comú.
Lo millor per saber les condicions, es trucar al Jordi, el refugiero. Per lo demes, el sentit comú i coneixer a la gent es fonamental.
Potser no he estat de gran ajuda, però la pregunta es complicada![]()
Salut![]()
WEbcam Pedraforca.
http://88.2.215.73:1025/view/view.shtml?imagePath=/mjpg/video.mjpg&size=1
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii molt bona aquestes camaras, pero me demana un nom i contrasenya, ¿que haig de fer?...merçi company
Muy buenas tus camaras, pero me pide usuario y contraseña, ¿como lo hago?, gracias company.....![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.