Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
el 24 vaig pujar a picar una mica als ressalts de la comma d´orri. Estaven formats però amb gel trencadís, massa calor, (grampons i màniga curta)
Després em vaig enfilar per una torrentera (la de mes a la dreta) que puja pels contraforts de la vertical del fajol. Diversos resalts, quasi tot en roca, gel escàs, al tercer resalt hi ha una reunió, continuant amunt et trobes un paredot (pel mig de la paret podrien ser uns dos llargs en roca de aprox V???) m´el vaig escaquejar per l´esquerra amb l´ajuda d´un arbre i la verge del bon viatge, despres un últim muret que et porta al cim del fajol(delicat). La baixada de culs per la canal del princep fins a buscar el cotxe, passant a saludar la paralímpics (seca com un fuet)
Es una torrentera collonuda (però que segur que es gela molt dificilment cara Sud) molt aïllada, amb possibilitats de complicar-se la vida a gust i/o amb escapatòries a tot arreu. Divertida, constant i llarga.
Algú la coneix? Algú l´ha fet abans o en te informació? Pujant a coma d´orri son les cascades que a vegades es veuen formades a la dreta bastant amunt sota el fajol petit.S´hi entra uns 600 metres a la dreta de la cascadeta de coma d´orri (la de la dreta) mes o menys a la mateixa alçada
Salut ![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.