Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Les meves pells comencen a patir. Crec que es normal després de 2 temporades de merda i un inici extraordinari de la tercera. ![]()
![]()
Tinc unes pells que s´enganxen a l´esquí i ja està. Una amiga en té unes amb les pells enganxades a la part de darrera a més de tenir la cola. Trobo que son bastant més facils de posar i a més en cas de que les pells estiguin mullades les pots ficar igual, cosa que amb les pells gastades com les tinc es impensable.
Q en penseu vosaltres? Millor amb enganxe darrera o sense?
1 Respuestas
Última respuesta Saturday 10 january 2009 - 10:28
Jo tinc dos jocs de pells i et puc dir que amb el tensor al darrera quan perden cola si entra neu també donen problemes i de vegades fent alguna maniobra extranya, les cues han fet saltar el tensor. A les altres només duc el tensor devanter (el de goma per curses) i va de mort, ja que la cua de la pell gairebé no la toques mai amb les mans i com es desenganxa del devant al darrera la cola gairebé no pateix ja que amb un anclatge rígid al devant, has d´arrencar la pell per les cues. Jo anant amb cura tinc unes Pomoca amb el tensor al devant només i la cola original m´ha durat 3 anys.
Tot es qüestió de gustos, coles ,pells ,manteniment i manetes. Jo particularment, prefereixo el tensor elàstic al devant i res al darrer.
Z´s i S´s
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.