Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Per temes laborals he estat una setmana al Libano i Siria i tornao a penjar la piada que vaig posar a la web del club la setmana passada.
Ascensió a la muntanya mes alta del Liban, perque a Beirut dos amics libanesos em demanen que els porti perque els hi fa moltissima il.lussió pujar-hi i amb mi s´hi atreveixen, faig les meves averiguacions i veig que es senzilla i aqui teniu el relat.
Qorsat-es- Sawda amb 3090 mts es el cim mes alt del Liban i està nomès a 40 km del mar en linia recta, l´ascensió fins i tot en hiver es senzilla, es surt de l´estació d´esqui de "Els Cedres" que amb el telecadira ens deixa a 2600 mts d´alçada, d´allà amb raquetes i per terrenys molts suaus ens plantem al cim en menys de dues hores, el millor la reacció dels meus amics que quan veure el cim ( allà estan marcat amb pals i indicadors), van sortir corrent i fotent crits de l´alegria que tenien i ben bé varen estar mitga hora cridant i parlat per telefon amb tothom des del cim. Es una ascensió exotica i recomanable ( per mi va ser el primer 3000 hivernal
) i s´hi algú es perd per la zona es una possibilitat a contemplar , a mès la zona es molt mes segura que el que ens diuen per la tele, si voleu mes informació aqui em teniu
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.