Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Tenim ganes d´anar, del divendres 17 al diumenge 19, a la zona de la Cerdanya francesa de les Bulloses.
Algú em podria dir com esta de neu i si és possible arribar amb el cotxe fins sota la presa del primer llac o hi ha la barrera baixada kms abans a la carretera ?
3 Respuestas
Última respuesta Tuesday 14 april 2009 - 10:38
Be doncs, jo ne hi he estat ultimament, però sí per la zona de l´Alta Cerdanya. D´aqui a un parell de setmanes, la cosa pot canviar però de moment et trobaràs neu segur des del pla dels avellaners. Quasi amb seguretat la barrera d´avellaners està tancada. Per mes seguretat, pregunta uns dies abans aqui:
http://www.ffcam.fr/index.php?function=dispRefuge&insidefile=ffcamDispRefuge.html&tplentry=br&alias=refuges_centres_de_montagne&oid=T025%3A132
Salut![]()
Vaig estar a la cerdanya tota la setmana pasada i... hi ha molta neu. No se si amb el temps que esta fent ho trobareu igual que jo però... la cota de neu el dimecres passat eren 1200 i en va caure un bon tou.![]()
Moltes gràcies, però i la barrera per accedir a la zona del primer llac esta oberta o tancada ?
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.