Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola a tots,
Volem fer una circular d´un parell de dies per el ports, pero no coneixem res d´alla, podrieu dir-me alguna rutilla? i de pas sabeu si hi han llocs per acampar tranquilament.
Gracies
4 Respuestas
Última respuesta Tuesday 28 april 2009 - 11:14
Home tot depen del que vullgues matxacar-te.
El que si et puc dir, es que tens una opcio clara, que seria fer un parell d´etapes d´Estels del Sud i buscar-te la vida per tornar al cotxe. Això es completament factible.I si poguereu fer nit a la cova del vidre (prop del cim del caro), doncs ja seria espectacular!!!
Una altra zona que esta molt be, es la d´Horta de Sant Joan, amb el riu i els paratges de la zona. Molt bonic.
Si concretes una mica la zona...........![]()
Salut![]()
Per dos dies tens moltes opcions, ales que et diu Rapaz, hi tens les seguents:
Del barranc de la galera, Casetes Velles, Cova del Vrdre, Barranc de Lloret, Coll de Lloret, L´Airosa, Raco d´en Marc i Barranc de la Galera.
Barranc de la Fou, Portella de l´Infern, fredes, Pinar Pla, Refu Font ferrera, Casetes Velles Mola de Boix, Fageda del Retaule, Barranc de la Fou.
Beceit, Pla de la Mina, La Balenguera, Arany, Pouet Borras, Millers, Casetes Velles, Negrell, Ref F.Ferrera, Barranc de la Coscollosa, pont de Guimerana i descens del Matarranya per les gubies del Parrissal i si no us voleu mullar la grimpada del Pas del Romeret, Pla de la mina i beceit.
Hi han diversos aixoplucs naturals, refugis lliures havilitats en antics masos i dos refugis guardats.
Si voleu algun trac doneu-me un correu i el faig arribar.
Quan hi voleu anar? Jo hi vaig aquest cap de setmana, si us voleu apuntar...
Salut i força!
Joan
De totes les que han dit jo em quedaria amb la ultima del Whan, li fet a trams i es molt interesant, a mes a mes que ara mateix te que estar precios.
Per dirte alguna mes , si disposes de dos coches fer la travessa de gr-7 esta molt be, tens una visio general dels Ports molt interesant.
Aqui tens un blog de rutes dels Ports, es de lo millor que pots trovar.
salu2![]()
![]()
Merci per la informació a tots, encara no sabem que farem, pero igualment tot aquesta informació la farem servir tard o d´hora.
Gracies.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.