La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pic de Baborte ( 2926 mts) 11-07-2009

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 13 july 2009 - 11:24:14

Pic de Baborte ( 2926 mts) 11-07-2009

Preciosa ascensión sortint del Pont de la Molinassa, i feta per la via normal del refugi, estanys i coll de Baborte, per fer tota l´aresta força costeruda i llarga , però sense cap dificulta tecnica, les vistes des del cim increibles, i en una total solitut, no em vaig trovar cap persona des del refugi fins que vaig tornar a baixar als llacs.  Cim molt recomanable pels que vulguin fugir de cims massificats, ja que des d´aqui la Pica es veia força atapeida de gent  Aqui teniu unes quantes fotos

Pic de Sotllo i la Pica d´Estats, des del Coll de Baborte, amb els estanys de la Coma de Sotllo a sota mateix

La mateixa vista des del cim de Baborte

Vista de l´estany de Baborte, amb el Monteixo al fons

Estanys i Pic de Certascan al fons des del mateix cim del Baborte

I per ultim l´estany de Canedo i la carena que va cap al Sotllo a l´esquerra

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies