La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Comapedrosa

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 23 july 2009 - 17:58:18

Comapedrosa

Bones,

L´ascenció al Comapedrosa des del refugi Pla de l´Estany és molt complicada? Em refereixo si tot és tartrera, pq veig al mapa q és molt empinada i només faltaraia q fos amb pedra desfeta q per pujar va fatal ... i són 900 m dedesnivell ... i una altra coseta, des de l´estació d´esquí d´Arinsal fins al refugi quan hi ha?

merci

salut

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 23 july 2009 - 21:46

Thursday 23 july 2009 - 18:47

A la primera pregunta et diré que del refugi del Pla de l´Estany fins al coll del Forat dels Malshiverns és tot tartera, per tant, vas molta estona per pedra esmicolada i el traçat del GR et fa donar molta volta, ja que del coll dels Estanys Forcats has de baixar a Baiau i aleshores pujar la portella per accedir al cim, ja sigui per la dura tartera o bé pel pic de Baiau (més còmode). És una combinació que té una mica de mala llet. I a la segona qüestió, et diré que d´Arinsal al refugi hi ha menys de dues hores.

Si vols plantejar una circular, crec que és millor pujar d´Arinsal al Comapedrosa i baixar pels Malshiverns fins al refugi del Pla de l´Estany, per enllaçar amb la pista que et durà altre cop a Arinsal. No és el mateix pujar que baixar aquella tartera.

Espero haver-te ajudat.

Salut i muntanyes 

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 july 2009 - 21:46

Hola Tates, jo haig de donar la raó al que diu l´Amunt, ja que ho vaig fer-ho justament demà farà 4anys (24/07/09). Tal com diu el company vam pujar per on deixes el cotxe a Arinsal --Refugi Estany de les Truites--Estany Negre--Comapedrosa--Portella de Malshiverns--Refugi de l´Estany i tornada a l´aparcament. Una bona volta, pero que es passa millor de baixada. Des de el refugi de l´Estany fa molta pujada i al final de tot es tartera de la dura.

Si tot va be aquest proper dissabte(02 d´Agost) tornaré a anar-hi, aquest cop amb el meu fill Roger.

Una abraçada

Peluo

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies