Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Bones,
L´ascenció al Comapedrosa des del refugi Pla de l´Estany és molt complicada? Em refereixo si tot és tartrera, pq veig al mapa q és molt empinada i només faltaraia q fos amb pedra desfeta q per pujar va fatal ... i són 900 m dedesnivell ... i una altra coseta, des de l´estació d´esquí d´Arinsal fins al refugi quan hi ha?
merci
salut
2 Respuestas
Última respuesta Thursday 23 july 2009 - 21:46
A la primera pregunta et diré que del refugi del Pla de l´Estany fins al coll del Forat dels Malshiverns és tot tartera, per tant, vas molta estona per pedra esmicolada i el traçat del GR et fa donar molta volta, ja que del coll dels Estanys Forcats has de baixar a Baiau i aleshores pujar la portella per accedir al cim, ja sigui per la dura tartera o bé pel pic de Baiau (més còmode). És una combinació que té una mica de mala llet. I a la segona qüestió, et diré que d´Arinsal al refugi hi ha menys de dues hores.
Si vols plantejar una circular, crec que és millor pujar d´Arinsal al Comapedrosa i baixar pels Malshiverns fins al refugi del Pla de l´Estany, per enllaçar amb la pista que et durà altre cop a Arinsal. No és el mateix pujar que baixar aquella tartera.
Espero haver-te ajudat.
Salut i muntanyes ![]()
Hola Tates, jo haig de donar la raó al que diu l´Amunt, ja que ho vaig fer-ho justament demà farà 4anys (24/07/09). Tal com diu el company vam pujar per on deixes el cotxe a Arinsal --Refugi Estany de les Truites--Estany Negre--Comapedrosa--Portella de Malshiverns--Refugi de l´Estany i tornada a l´aparcament. Una bona volta, pero que es passa millor de baixada. Des de el refugi de l´Estany fa molta pujada i al final de tot es tartera de la dura.
Si tot va be aquest proper dissabte(02 d´Agost) tornaré a anar-hi, aquest cop amb el meu fill Roger.
Una abraçada
Peluo
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.