La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Propuesta: Ascensión al Aneto por Estasen y Petit ...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 28 april 2010 - 19:52:26

Propuesta: Ascensión al Aneto por Estasen y Petit Black

Hola companys, per el cap de setmana del 8 i 9 de Maig, volem anar a fer el corredor Estasen amb final per el Petit Black, al Aneto i baixar per Coronas.

Divendres sortirem de BCN i plantarem tenda al Plan de Sanarta.
Dissabte, pujarem per la pista de Vallibierna (amb cotxe fins on puguem) i plantarem tenda (la nostra es de 4 places) als Ibons de Coronas i si ens veiem amb cor farem el Aragüells.
Diumenge atacarem el cim de l’Aneto per el corredor i baixarem fins on ens hagi deixat el cotxe. Si es pot fer el Coronas i tot el que puguem, ho farem!

Si hom es vol apuntar, el material necessari serà piolet, grampons, casc, arnès i algun mosquetó de seguretat.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hola compañeros, para el fin de semana del 8 y 9 de Mayo,
queremos ir a hacer el corredor Estasen variante
Petit Black, al Aneto y bajar por Coronas.

Viernes, saldremos de BCN y plantaremos tienda en el Plan de
Sanarta.
Sábado, subiremos por la pista de Vallibierna (en coche
hasta donde podamos) y plantaremos tienda (la nuestra es de 4
plazas) en los Ibones de Coronas y si nos vemos con fuerzas
haremos el Aragüells.
Domingo atacaremos la cima del Aneto por el corredor y
bajaremos hasta donde nos haya dejado el coche. Si se puede hacer
el Coronas y todo lo que podamos, lo haremos!

Si alguien se quiere apuntar, el material necesario será piolet,
crampones, casco, arnés y algún mosquetón de seguridad.

Lugar / Zona: Valle de Vallibierna - Coronas

tipo de actividad: Alpinismo

Fechas: 2010-5-8 a 2010-5-9

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Wednesday 5 may 2010 - 16:50

Thursday 29 april 2010 - 12:05
Hola Xavi, sóc el Marià.

M´atrau molt la idea. A veure si m´ho puc montar per venir.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 april 2010 - 21:54
Hola Marià, com va tot. Ara fa temps que no coincidim. A veure si aquest cop ho pots arreglar i ens trobem. Estarem encantats de tornar a compartir la muntanya amb tu.
Saturday 1 may 2010 - 16:36
Bé doncs ja tinc el permís de la família, jejejeje, o sigui que si no hi ha res de nou m´apunto.

Vols que seguim el contacte via mail?

el meu és : m punt betriu punt catala arroba gmail punt com

Una abraçada

Saturday 1 may 2010 - 22:14

Hola em dic josep soc de barcelona (manresa) tinc experiencia en alta muntanya, m´agradaria afergir-me a a sortida, tinc una furgo per 7 persones si voleu podem quedar en una hora a barna o benasque, el meu mail: josera75_7@msn.com

Monday 3 may 2010 - 17:37
Ok, Josep, en parlem dijous per veure com ho lliguem tot.
el meu mail es lobogris.m@gmail.com i el meu telèfon 607247818.

Tens tenda? per tal de veure amb quantes places disposem perquè la nostra només es de 4 i ja està plena.

A re-veure.

Wednesday 5 may 2010 - 16:50
Malaida meteo. Sempre ha de ser igual? Quan tenim nens fa bo i quan podem sortir a muntanya es posa a ploure!

Buaaaaaah!  

Nois, a la vista de les prediccions de diferents gurus de la meteo, la Carme i jo ens quedarem a casa. Sento moltíssim si us causem qualsevol enrenou, però a la vista de les prediccions i l´estat de la neu que ens podem trobar, es el millor que podem fer.

Mirarem de fer quelcom el dissabte si es que trobem algun forat entre els núvols. Si de cas us ho comentarem per si us interessa acompanyar-nos.

Salut a tots i totes.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies