Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Algú em podria dir en quines condicions es troba la pujada a la Maladeta per el Collado de la Rimaya, o si per contra es troba en millors condicions la pujada per el Pic Abadias.
Són estrictament necessàries les raquetes, o hi ha una BONA traça. Ja sé que hi ha molta neu i que quan surt el sol ho estova tot, però si me les puc estalbiar millor que millor (ultimament m´estic tornant una mica dropo, serà que m´estic fent gran)
Gràcies per endevant.
Salut i Muntanya, A10
3 Respuestas
Última respuesta Monday 24 may 2010 - 20:00
Aquest diumenge finalment vam pujar la Maladeta.
La neu a les 11 ja era una pasta (pesada i molt profunda), menys mal que al final varem optar per agafar les raquetes, que si no la baixada hagues sigut un suplici.
La canal d´accés al Collado de la Rimaya esta molt trillat (com a conseqüència d´això una noia basca va caure qüasi tot el corredor fins baix, ja que la neu no l´hi va aguantar, per sort tot va acabar només amb unes malles trencades i un bon esglai). No s´ha d´oblidar que la part central-alta del corredor té uns 50 graus d´inclinació i que després s´ha de baixar.
Per lo demés un dia de muntanya perfecte La zona està impressionant i molt carregada de neu encara.
Salut i Muntanya A10.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.