La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Condicions a la Maladeta

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 21 may 2010 - 10:13:45

Condicions a la Maladeta

Algú em podria dir en quines condicions es troba la pujada a la Maladeta per el Collado de la Rimaya, o si per contra es troba en millors condicions la pujada per el Pic Abadias.

Són estrictament necessàries les raquetes, o hi ha una BONA traça. Ja sé que hi ha molta neu i que quan surt el sol ho estova tot,  però si me les puc estalbiar millor que millor (ultimament m´estic tornant una mica dropo, serà que m´estic fent gran)

Gràcies per endevant.

Salut i Muntanya, A10

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 24 may 2010 - 20:00

Friday 21 may 2010 - 12:20
Yo he estado ayer en Aneto, desde la Renclusa. Me llevaría las raquetas, por descontado, hay nieve a manta y a partir de mediodía es una tortura. Respecto a la Maladeta, el corredor del coll de la Rimaya presenta nieve continua y abundante, pero no me atrevo a decirte en que condición. Supongo que por la mañana durilla y bien. Cuando descargue las fotos de la cámara esta tarde, te cuelgo alguna.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 21 may 2010 - 13:34
Los refugios de la FAM, tienen webcam, que nos puede dar una idea de como está el entorno. Ahora la de la Renclusa precisamente no va.

http://www.alberguesyrefugiosdearagon.com/webcams.php

Saludos.

Monday 24 may 2010 - 20:00

Aquest diumenge finalment vam pujar la Maladeta.

La neu a les 11 ja era una pasta (pesada i molt profunda), menys mal que al final varem optar per agafar les raquetes, que si no la baixada hagues sigut un suplici.

La canal d´accés al Collado de la Rimaya esta molt trillat (com a conseqüència d´això una noia basca va caure qüasi tot el corredor fins baix, ja que la neu no l´hi va aguantar, per sort tot va acabar només amb unes malles trencades i un bon esglai). No s´ha d´oblidar que la part central-alta del corredor té uns 50 graus d´inclinació i que després s´ha de baixar.

Per lo demés un dia de muntanya perfecte La zona està impressionant i molt carregada de neu encara.

Salut i Muntanya A10.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies