La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >PUIGMAL I CAMBRA D´ASE

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 24 march 2011 - 18:11:29

PUIGMAL I CAMBRA D´ASE

Hola!!

Algu ha estat fa poc pel puigmal i sap com esta la pujada des d´err, be, des de l´estació d´esqui???

I altra cosa: El diumenge ens agradaria anar a fer un corredor a Cambra d´ase, i no tenim ni idea de les condicions dels corredors. Algu ha estat fa poc i ens pot dir algo???

Apa, salut i gracies

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 25 march 2011 - 19:36

Thursday 24 march 2011 - 21:07

hola!

jo vaig fer el Puigmal des de la collada de Toses diumenge passat i coincideix amb la ruta des d´Err a partir del clot, a uns 2600. Neu pols i ventada però com que està molt trepitjat es baixa bé. Es veia neu des del pàrquing. Inclús hi havia gent que baixava directament per l´embut del Puigmal de Llo....feia una mica de por perquè hi havia moltes plaques de vent, però no va caure cap!!

tinc les fotos al meu album. Potser hi ha alguna que es veu el pàrquing i tota la pujada.En tot cas segur que es veu l´última pala i et pots fer una idea.

passa-t´ho molt bé!

Ocultar todas las respuestas      
Friday 25 march 2011 - 17:44
Ei panxi, ja vaig veure les teves fotos i videos. Ja he vist que de neu no faltarà, i a mes, supose que demà hi haurà cua per pujar, així que en principi, la neu estarà força trepitjada i bona per baixar.....bueno, ja et contaré, jejejeje.

Altra cosa serà el diumenge, que ja vorem.

Molt guapa la ruta Collada-Nuria. Quan la vam fer, vaig tornar a collada de toses i "Nunca Mais"!! Quina matada!!!

Bueno, gracies per la resposta i salut

Friday 25 march 2011 - 19:36

hola,

sí, neu a tope segur. I també romería!!!

Això de tornar a la collada és una matada! Ho anàvem a fer però es va apuntar un noi que no coneixiem i amb els dos cotxes ens va sortir la ruta rodona. Ara busquem algú per fer la Ulldeter-Núria en un dia. Demà la volíem fer però no s´ha apuntat ningú, així que farem el Tirapits i l´infern i el Bastiments per fer una bona baixadeta....un altre dia serà!

vinga, que vagi molt bé!!

jaume

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies