La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Puigmal per Fontalba

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 24 may 2011 - 17:58:28

Puigmal per Fontalba

Puigmal pel llom de Fontalba del dissabte passat dia 21. Pujem en dos hores. Després, baixada fina el Coll de l´Embut i per la Coma de Fontalba fins al cotxe, al coll de Fontalba. Gens de neu, pràcticament gens, fins i tot per versions septentrionals.

Galeries de Speakbow i meva:

http://speakbow.madteam.net/galerias/2011-05/6718-senor-puigmal/

http://gerardo.madteam.net/galerias/2011-05/6725-puigmal-per-fontalba/

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 24 may 2011 - 20:24

Tuesday 24 may 2011 - 20:12
Hola Gerardo,jo vaig pujar el mateix día per la carena del Tª de l´Ortiga desde la font de Fontalba per tota aquella pendent y després per baixar per el mateix lloc que vosaltres.A leas 10 del matí al cim i a les 12 al cotxe
.Va ser una volta maca am bon temps i no ens varem creuar per aquella vall tan solitaria.Jo tancaba el cercle de totes les posibilitats de pujar al Puigmal per fí i després de tantas vegades de anar a esmorçar al cim.Igual ens creuem un día io no sabem ni qui som.Pero ja he vist les fotos del gos i já mi fixaré.Bones rutes tingeu.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 24 may 2011 - 20:24
Sí, vaig veure la teva piada i vaig pensar que no ens vam creuar perquè anàvem més tard..... Erem al cim a les 11:30, més o menys, tú ja estaves arrivant al cotxe. A veure si ens coneixem en persona, Balandrau, per aquestes contrades ripolleses que sé que et coneixes como si les haguessis parit.....jajajaja...... Una abraçada, força i muntanya! 
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies