La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >CERVINO por Hornly finales Julio 2015

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 6 february 2015 - 23:03:42

CERVINO por Hornly finales Julio 2015

Hola!!!! 

Me voy al Cervino a finales de Julio. Alguien lo tiene en la lista?., y me kiere acompanyar?

Las fechas són 20 al 24 de Julio. 
Viaje avion a Ginebra y tren Tash y Zermatt. Dormir albergue y parriba. No se si hacer Paradiso para aclimatar o ir directamente a buscar el mejor dia para el Cervino.

Ya me direis cosas
un saludo
Xavi

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Sunday 8 february 2015 - 08:36

Sunday 8 february 2015 - 00:26
Hola

m'agaradaria tornar a pujar el cervino, pero crec que m'hauria de preparar una mica perque el vaig trobar dur
 encara que el mes dificil de tot es trobar el cami bo sino la cagues
yo soc de terrassa tambe hem dic Xavi i m'agradaria repetir-lo
per mi es important aclimatar abans
hi vaig pensant i miro quins dies puc agafar

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 8 february 2015 - 08:36
Ei Xavi!!! 
t, explico una mica: fa 2 anys em vaig plantejar fer la trilogia dels Alps. Vaig fer ruta dels 4000s fent Montblanc, l any passat vaig anar a Montrosa i vam fer 10 cims, aquest toca completar la trilogia amb el Cervino, i l haig de fer com sigui.
el meu company d Alps em fa el salt aquest any i se n va al Perú així ke busco compi Per no anar en solitari.
Pel ke fa el Cervi, el vull fer sense guia, per la Hornli. El camí és perdedor però no si et fixes bé on trepitxes. Al principi és molt ample i molt gran allò i pots embarcar però jo vull fer una aproximació a una zona concreta per estudiar el camí i anar aclimatant. També havia pensat fer el Paradiso per aclimatar però crec ke al final aniré a concentrarme en el Cervi i en el millor dia per ferlo segons els partes d aquells dies ke segurament seran del 20 al 24 de Juliol.
Doncs bé, si estàs interessat haurem de kedar per fer algun cim. Jo al Juny vull fer els Encantats per escalfar motors.

Anem parlant
Xavi

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies