La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Dejar tienda en estany d'Estats

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 9 july 2015 - 21:52:22

Dejar tienda en estany d'Estats

Hola!

Se puede dejar la tienda montada durante la mañana mientras subo a la pica de Estats?
Alguien lo ha hecho?
Grácias y saludos!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Sunday 12 july 2015 - 12:14

Thursday 9 july 2015 - 23:57
iNTERESANT PREGUNTA,  A MI TAMBE VULDRUIA SABE SI ES ,,SEGUR,, DEIXARLA.,,,ENTENG QUE DEIXERIAS A DINTRA , SAC I MATERIAL PESAT, COM FOGONET,..ETC...??? NO. 
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 10 july 2015 - 09:54
Bon dia,

Aquest mateix tema ja va sortir fa uns dies al fòrum i jo mateix i altres companys van donar resposta. Ara estic al metro i no us puc passar l'enllaç, si puc després el penjo. Si feu una mica de recerca aquí mateix o per Internet ho hauríeu de trobar. A la pàgina de la Generalitat hi ha moltíssima informació de tot i d'aquest tema en concret. 

Resumint, que com és Parc Natural es pot acampar però de 20h a 8h no han d'haver tendes muntades. Hi ha molta gent que la desmunta i l'amaga i quan baixa de fer els cims la recupera.

Salutacions

Saturday 11 july 2015 - 09:16
Hola Freeman!
Estic al cas de la normativa. Vaig pensar que potser seria una mica més laxe al matí. Fa molts anys es deixava la tenda i a mig matí te l'enportaves. En fi, desmuntarem i amagarem.
Gràcies, salut i sort!

Sunday 12 july 2015 - 12:14
Jo crec que el unic problema es que ta robin,, no crec que vingui ningu i et posin una multa,..

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies