La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña > tuc Mulleres calen Grampons? . Grup per fer Munta...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 14 july 2015 - 23:08:31

tuc Mulleres calen Grampons? . Grup per fer Muntanya del Garraf i Penedés.

HOla, Algú ha anat últimament al Mulleres? Anem aquest finde 17 de juliol i haig de llogar grampons. Calen o no? 


De pas si hi ha algú que visqui pel Garraf o l'Alt penedes us informo que  tenim un grupet de facebook on anem quedant i cadascú pot propossar activitats per fer. Qualsevol tipus: escalada, alta muntanya, ferrades....  Només cal que busqueu Dory vilanova i la geltrú muntanya i demanar afegir-vos.

Salut!!!!

  

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Monday 3 august 2015 - 13:36

 
Wednesday 15 july 2015 - 10:40
Bon dia!

Jo no ho sé, però hauries de dir per quina banda ho faràs, suposo que pel Túnel de Vielha oi?

Jo vaig fer el Mulleres l'any 2010 per aquestes dates (10 juliol) des de la zona de Benasque i des de 2500m fins el cim hi havia neu i vam haver d'utilitzar grampons tot aquest tram, va ser una mica pesat i ens vam mig deshidratar. La zona del Barranc de Mulleres (túnel de Vielha) no la conec però és molt possible que encara n'hi hagi de neu, el que no sé és quanta n'hi haurà. Si ningú t'ajuda et recomanaria que truquessis al Refugi de Conangles, que és al costat del Túnel de Vielha i segur que ells ho saben. 

Que tingueu bona pujada!

Salut i muntanya!

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 july 2015 - 12:41
Bon dia, 

Jo l'he fet per ambdues bandes en aquestes dades en anys anteriors i és molt probable que els hagis d'utilitzar, tant per un cantó com per l'altre. Ignoro però en quines condicions està en aquests dies. A veure si algú que tingui informació recent t'hi pot donar resposta.

Que el disfrutis.

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 july 2015 - 00:34
Hola,
És cert, m'he despistat i no he posat per on volem pujar. Anirem per aigualluts, des de benasque.
Fa una pila d'anys (uuuuuffffff) el vaig fer i recordo que hi havia un nevero però penso que vaig pujar sense grampons i també recordo que se'm va fer llaaaaarg, jejejeje... va ser el meu primer 3000.

Si no tinc cap resposta més els llogaré per si de cas.

Gràcies per les respostes

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 july 2015 - 09:26
Hola Sunasana,

Doncs jo trucaria a Barrabés, quan hi vaig sempre els pregunto com està el terreny i sempre em contesten amablement, m'imagino que si truques també. També hi ha l'opció de trucar a l'oficina de Turisme de Benasque.
L'any 2010, aquest que hi vaig anar, ho van clavar, em van dir que a partir de 2500 molta neu i va ser exactament així. A mi em fa l'efecte que encara n'hi haurà molta.

Salutacions,
Carles

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 july 2015 - 10:02


Pues yo intentaria averiguarlo más exactamente si hay nieve o no. Yo pienso que igual no hace material porque estuve la semana pasada en la zona del monte perdido que es bastante mas alto y quedaban pocos neveros, pequeños y todos ellos se podian esquivar. Ni siquiera en la escupidera hacia falta pisar nieve.

Llevamos dos semanas de ola de calor con temperaturas muy elevadas que han mermado los neveros. De todas formas si no consigues confirmación de primera mano que diga que no hay nieve llevatelos por si acaso. Preferible llevar mas peso que tener un accidente.

Saludos!


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 july 2015 - 19:00
Hola, 
Gràcies a tots per les respostes.
He trucat a la renclusa i a barrabés. 
A la renclusa no tenen informació de primera mà pero pensen que amb la calor que fa no quedarà gaire neu.
A barrabés no m'han pogut dir res.

Quan torni ja diré que m'he trobat per si algú està interessat en fer-ho. 

Salut!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 july 2015 - 19:31
Prueba llamando al refu de conangles o al hospital de viella.
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 july 2015 - 20:36
Hola, vaig pujar fa 15 dies des d'Aiguallurs, encara hi havia algunes congestes, pero nomes n'hi havia una on si la neu estava molt dura cladrien els crampins. Aquell dia tothom passava sense, ara suposo que la neu a baixat. Jo no els prendria, pero...
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 july 2015 - 10:16


Bon dia,

 

Al final quedava neu al Mulleres pujant per la Besurta? veu necessitar grampons?

Jo hi vaig aquest cap de setmana i era per saber si s'ha d'agafar material.

 

Gràcies!

 


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 july 2015 - 19:31
Hola Jml. 
No cal que els portis. Només queden petits neverillos que no cal ni trepitjar.
Una pujada llargueta però maca. Amb un paissatge diferent quan passis per la zona de pedres. 
Aquest finde us trobareu la Ultraraid aneto posets, hi haurà molta gent per allà.
Nosaltres ens vam trobar amb la gent que marcava el camí.

Que el gaudiu!!!!

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 2 august 2015 - 18:09
Bona tarda,

Jo el proper cap de setmana el pujare des de l'Hospital de Vielha i m'agradaria saber si hi ha neu o no.

Moltes gràcies per endavant.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 3 august 2015 - 13:36

Hola!

 

Gràcies Sunasana!!. Efectivament des d'Aigualluts només quedaven congestes molt petites i no ens van caldre grampons. 

 

Vellve, al cim ens vam trobar a gent que pujava des de la boca sud del túnel i anaven amb bambes de trail running, així que suposo que per aquella banda tampoc faran molta falta, però potser algú que hi hagi pujat recentment et podrà orientar més...

 


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies