La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Veins!!!

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 10 november 2005 - 19:41:07

Veins!!!

Hola!!!!!, jo també visc a Collbató!!!

Dòna gust trovar-se amb els veïns al foro!

I també faig bici!!!           Ala, Arreveure!!!     (molt bon lloc per viure..... per cert.....)

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Thursday 17 november 2005 - 20:24

Thursday 10 november 2005 - 19:45
Oh oh... m´he equivocat de post.............

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 10 november 2005 - 19:51
El camino de Les Bateries...sigue estando hecho polvo ... (hasta el monasterio...) Recuerdo haberlo hecho un par de veces con la btt (una ruta circular a todo el macizo...) y la última vez que lo intente (despué de las riadas de hace unos años..) el camino en muchos trozos no era ni "caminable...(mucho menos ciclable...)

En fin...sabéis como está...???? Pekas

Thursday 10 november 2005 - 21:07
Hola Berin,
Kina il.lusió, un altra collbatoní i un del Bruc, per cert ens hem d´ajuntar per donar una pallissa a akests del montseny , k nosaltres som els , bueno doncs res a veure si algun dia kedem, k jo casi sempre surto sol solet.
Segona part, pel Pekas, ara mateix no coneixo cap cami ciclable al 100% per pujar a Montserrat, jo els camins k utilitzo tard o d´hora acaben en asfalt, la resta has de carregar masses vegade sla bici al coll, aixo si algun free si k es llença desde dalt, semblen suicides, pero no crec k es el k buskes Pekas, k sino las almorranas creceran,jajajaa, es broma nano. .

Thursday 10 november 2005 - 23:01
Jo he estat pseudocollbatoní durant 36 anys, però els meus pares s´han fet grans i s´han venut la casa on vivien. Et contestaré, Pekas, que el camí de les Bateries va ser arrenjat després de les riuades, amb uns blocs de pedra i unes filades de ferro (com els taps del cava però a lo bèstia), per tant, té trams que el fan complicat per a la bici, però al meu entendre, no impracticable. Hi ha un tram abans del "quadre blanc" i un parell de punts més coincidint amb les torrenteres, però crec que amb paciència ho pots fer, més després de llegir les teves aventures beteteres. La tornada la pots fer coincidir amb el Camí de les Coves, ja que la tornada pels Francesos sí que la veig un pél complicada. Una abraçada. Salut
Tuesday 15 november 2005 - 13:28
Gracias compañeros...  Antes ya no era ciclable del todo...(al menos para mí...pero valia la pena esparramarse en el intento...!!!!  )  Un día de estos iré a correr por la zona y a ver lo que me encuentro...ya os contaré...  

Pekas
PD. de hecho la ruta de la que os hablo es la vuelta a todo el macizo...Del monasterio hacia Pla de S. Miquel...después  bajar por las Bateries para  ir hacia Can Jorba,Vinya Nova, subir a Coll de Guirló... pasar por el camino que lleva a la Cadireta... (cargar un rato la bici... ) pasar por debajo de Frares para ir a salir al Cami de L´Arrel...y continuar por donde quieras hasta el monasterio...  (casi ná...!!! )

Thursday 17 november 2005 - 20:14

ESCOLTA CUANTA GENT, DE COLLBATO, JO SOC DEL BRUC , TERRA DE BON SUC, PERO VISC A ESPERREGUERA.
QUINA BICI TINS, PERQUE PASO MOLTES VEGADES PER COLLBATO. CUANT  ENTRENO.

Thursday 17 november 2005 - 20:24

ESCOLTA, ESCOLTA, ELS DIUMENGES, SORTIM UN CUANT DESDE ESPERREGUERA, SON MOL BONA GENT  ,  ANEM A ESMORZAR.....EN FI TOT EL DEMATI, DESDE LES 8 FINS A LES 13 H.  TU PASARAS DE P... MARE , CONEIXERAS NOVA GENT  , FEM UNS 50 KM.

I JO SURTO CADA DIA QUE PUC, QUAN VOLGUIS QUEDEM.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies