La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike > RUTA CASTELLS DE LA SEGARRA

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 29 july 2010 - 11:15:58

RUTA CASTELLS DE LA SEGARRA

Hola companys.

Algú em podria dir si la ruta que segueix la Marxa dels Castells de la Segarra, que es fa a peu i té uns 54 km, és factible amb la btt. Si és així em podrieu dir si està senyalitzada, encara que sigui parcialment.

He trobat a la pàgina oficial de la Marxa el track per a GPS, però el problema és que no en tinc. També he trobat un plànol del recorregut, que sens dubte faré servir, però si em puc estalviar parar a cada cruïlla millor que millor.

Si algú es coneix la zona i em vol recomanar alguna altra ruta, o la possibilitat d´allargar la de la Marxa, totes les proposte seran benvingudes. 

Gàcies per endevant.

Salut i Muntanya, A10.

  

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 28 september 2010 - 00:51

 
Thursday 29 july 2010 - 19:32

Hola.

Jo la vaig fer fa uns dos anys, es perfectament factible pero no esta gaire senyalitzada, de fet nosaltres els ultims 8 km. els vem tindre que fer per carretera per que no trovavem la continuacio. Tampoc tenim Gps i anavem en un mapa de la ruta a peu
i un de nosaltres la habia fet a peu, vem segui bastan be las indicacions fins aquets maleits 8 km., cuan vem trobar el cami bo sens habia anat de temps i ven tindre que retallar la ruta per carretera.

De totes maneres es absolutament recomable, aixo si ara no, la calor te que ser matadora, nosaltres la vem fer a la primavera, cuan els camps de cereals estaven de un verd precios.

Tinc unes cuantes fotos aqui http://picasaweb.google.es/Capita.Tro/MarxaDelsCastellsEnBtt#, no son gran cosa per que portaba una mini-camera pero poden servirte per ferte una idea.

salu2


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 30 july 2010 - 18:23


Merci capitatro,  la ruta la farem per cap d´any, o sigui que de calor res de res.

 Ja se que és una mica aviat per demanar informació, però així m´entretenc una mica.


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 august 2010 - 21:54


La ruta la pots trobar descrita a Palau Robert, i també hi ha diferents wikilocs. Nosaltres la vam fer i és perfecatment factoble com et diuen, la vam fer amb un nen a la cadireta. Això sí, com et dic Capitatro la calor és matadora, i nosaltres tot i conèixer bé la zona se´ns va ocòrrer fer-la en la pitjor època, amb una calor que ens va deixar fora de combat. Aquell dia creia que el meu company no arribava i jo vaig patir els últims quilòmetres. Si dius que vas per cap d´any de calor res...fred!!!! Mira justament ahir vaig passar amb la furgo per la zona i li vaig dir rònicament al meu company què? parem i baixem les bicis? la seva resposta va ser No, aqui no es pot venir..a l´estiu perque t´ofegues de calor i a l´hivern t´hi mors de fred  El que si has de tenir en compte es que la ruta, a més de que indicada no es que hi estigui massa, està tallada a diferents trams per les obres...de manera que fan encara més complicat el seguir al ruta. De fet jo he dit que la vam fer i en realitat el que vam fer va ser una mena de mix entre el track teòric i el que les obres ens van permetre.

Lo dicho, al Palau Robert igual hi trobes la info que busques.

 

 


   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 28 september 2010 - 00:51

Hola!!

Jo la vaig fer amb Amics de la bici fa uns... 2 anys?, no ho recordo gairebé. Però aquí et passo l´àlbum de fotos. Es pot fer en bici, però el que si recordo és que cal tenir molt clar els trencalls. Hi havia molts desviaments pels camins.

l´àlbum és aquest:


http://rutasegarra.deviantart.com/gallery/#_browse/scraps

http://rutasegarra.deviantart.com/gallery/#_browse/scraps

Espero que et serveixi


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies