La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike > CAMI DE SANT JAUME

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Tuesday 10 august 2010 - 12:04:15

CAMI DE SANT JAUME

Hola a tots,

tinc 34 anys i soc de Tarragona. Surto sovint amb la bici per la muntanya amb un club ciclista.

El dia once de setembre tinc pensat començar a fer el camí de Sant Jaume desde Roncesvalles. Ja l´he fet caminant i ara m´agradaria repetir-lo amb la bici. Es fàcil conèixer gent pel camí, però m´agradaria anar acompanyada. Si algú s´anima (noia-noi) seria qüestió de conerixe´ns a veure si hi ha prou química per aventurar-nos a fer aquest viatge que pot durar uns vuit-nou-deu dies junts.

Apa doncs! animeu-vos!

  

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Wednesday 11 august 2010 - 15:10

 
Wednesday 11 august 2010 - 15:10

Hola Núria!!

Espero que puguis trobar company/a pel camí, però és una ruta perfecte per conèixer gent així q no crec que tinguis problemes! Fa anys el vaig fer en bici i és un experiència inolvidable, suposo que caminant deu ser molt més dur, en bici ja veuràs que també però molt més divertit i amè.

Ja has vist que està en marxa la propera madkedada de fèmines, a vere si ens podem conèixer!! Penjaré el post més endavant!!

Fins aviat i bon camí peregrina!! 


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies