La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike > cursa de muntanya "I cursa de la varema" alella

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 26 august 2010 - 17:45:14

cursa de muntanya "I cursa de la varema" alella

 

Hola gent!!! com ha nat l´estiu??? molt panxing??? jo després de la transpi i alguna escalada, les meves han acabat en panxing a menorca... així que necessito començar el setembre amb motivacions per començar a entrenar amb ganes, teniu alguna proposta?? De moment mhe apuntat amb un amic per fer una cursa de muntanya el 12 de setembre 15km i +650 m desnivell en Alella. Les inscripcions acaben el 31 d´agost, i són uns 8-10 euros, més info:
http://ceateam.blogspot.com/2010/07/i-cursa-de-la-verema-120910.html

algú s´anima??? arare com portes la lesió??klk, vile, chemi, marky, maresmeños, etc???

Apa que acabeu de passar bones vacances! parlem

  

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 30 august 2010 - 10:32

 
Friday 27 august 2010 - 15:51

Que pasa titi!! Comences fort la temporada, eh?? Nosaltres no sé si anirem...és molt aviat encara..

El que tinc no és una lesió del tot..m´han sortit uns quistes que em molesten bastant a l´hora d´entrenar, però ara, com que tinc les cames força rel·laxades no em molesten gaire..(avui si).

Per cert, la setmana vinent (Dissabte) el més segur és que li tregui el pols a la burra...encara no és del tot segur, però ja saps que tinc l´horari una mica complicat. Hauria de ser sobre les 7:30 +- (amb la calor que fa ja va bé tb...) i x aqui pel Garraf... Si vols et faig un truc a casa la setmana vinent, quan sàpiga algo més segur i xerrem... Al igual hauré d´anar rotllo paseo marítimo....fa temps que no l´agafo!! Jijiji...


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 27 august 2010 - 17:02


titiiiiiiiiii!!! quant de temps!!

ja veus amb ganes d´entrenar, pq entre la calor q fot i el panxing una està sota mínims... ja sé q aniré a patir però mho prenc com entrenament per posar-me les piles, vinga a vere si us animeu!!

Find q ve ja has vist q hi ha madkedada de fèmines, ara ho penjaré, així q si quedèssim a les 7.30 oblidat del passeig marítim, aquí a darlo todo jajajaja Vinga a vere si ens veiem la setmana q ve q tinc ganes de veure´t.

Seguuim en contacte!!


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 30 august 2010 - 10:32


De momento ya nos hemos apuntado 4:

kami

ant.

Arnau

sandrix

posiblemente una compañera más

Venga, animarsus!! ;) Mañana último día para inscribirse


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies