La Cafetería
Este puente he estado por la Garrotxa y quería aprovechar para pasar por Aresta Olot para chafardear y si se terciaba hacer alguna compra. Cual fué mi sorpresa que al ir a entrar con mi perra
aparece por allí una amble empleada dicéndome que en esa tienda no permiten la entrada de animales y que si no veíamos las indicaciones
.
Efectivamente, la empleada tenía razón, en la esquina inferior izquierda del escaparate junto al pilar, a unos 4 metros de la entrada estaba la pegatina de unos 7,5x7,5 cm donde indicaban que no se admitían los animales
.
Mas allá de eso no puedo entender porqué no admiten la entrada de estas criaturitas
...peores son algunos crios
y no por eso les prohíben la entrada. No es cuestión en ambos casos del sentido de la resposabilidad que tengan amos o padres?
Por mi parte tal cual entré me fui
, ellos se lo pierden. Debe ser que van sobrados de clientes....Además ya se sabe: "contra el vicio de pedir la virtud de no dar".
Por mi parte han dejado de existir tanto físicamente como en Internet, así que...Sres de Aresta: que les den morcilla!!
7 Respuestas
Última respuesta Saturday 12 december 2009 - 13:13
No dubto de les bondats de la botiga, només critico el fet que en una botiga de muntanya no es pugui entrar amb gos. No entenc el perquè i per tant com que no hi estic d´acord decideixo no comprar-hi.
Xiruquero quan acostumo a anar de botigues amb el gos és perquè vaig amb la xicota i per tant no tinc problemes per emprovar-me els pantalons....
Per cert només cal prendre exemple d´altres països on aquest fet està més nirmalitzat...
M´afegeixo al que diu Igna: no estem discutint si la botiga està bé o malament...pero a mi tampoc em cap al cap que no hi puguis entrar amb el gos.....
Efectivament encara ens queda molt per aprendre d´ altres països (léase : Suïssa, pais pel qual tinc una especial predilecció i on,si miraves devall de les taules del restaurant, sovint hi veies els gossitus asseguts )
Per cert que a Girona hi ha certa cafeteria on em van foratgitar de molt mala manera per asseurem a la seva terrassa amb el gos (terrassa on per cert, no hi havia ningu perque era ple hivern...) ...des d´aquell dia: ni un trist café hi he tornat a fer.....![]()
AfricaTwin tens raó, en aquest país tothom va ala seva bola i fa el que li rota, així ens va...ningu mira per ningú...a més no tenim el costum de protestar. Ens hem d´emprenyar més i queixar-nos quan toca, no després prenent una cerveseta...
Per cert toca´t els ous...sempre mirant que el gos no pixi al mig del carrer, recollint les cagadetes.....i avui a la nit em trobo que algun desgraciat ha anat a fer les seves necessitats urinàries a la porta de casa meva...serà malpar***...![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.