Escalada
Hola, sóc nou al forum, i som una colla que ens mola escalar, i ens sap greu veure tants sectors del garraf en deteriorament, i tinc dubtes si hi ha algun tipus de restricció per re/equipar al pic del martell i les seves rodalies a part de les tipiques per la nidificació.
Merci per adelantat!!
1 Respuestas
Última respuesta Wednesday 31 august 2005 - 19:22
Wenas,
Restricció al pic del martell... diria que no, pero bueno, millor parlar amb el gestors del parc natural de cara a fer cualsevol activitat de equipament, reequipament i també preguntar a la FEEC (això seria la resposta "oficiosa"
). D´altra banda, lo de sempre ... en el cas del pic del martell, primer pregunar pels autors de les vies per preguntarlis si estan d´acord o no en que es re-equipi les seves vies.
Respecte a lo que dius, bueno, jo considero mes preocupant que el pic del martell, es l´estat de sectors com de la placa dels 4 vents i com penya ginesta. Per sort, el club Roca Negra, de Castelldefels, l´han concedit una subvenció per reequipaments en la zona i algo s´esta fent (Roca Negra, Penya Senyal). Jo et diria que contactesiu amb ells, ja que a part de ser de la zona, crec que son els que estan movent-ho.
Jo, personalment, tinc ganes de fer un re-equipat de la placa dels 4 vents, aixi com un company te la idea de re-equipar (expansiu vell per expansiu nou) d´una via del pic del martell.
Salud2
Jose
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.