La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalar, escalar!

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 22 march 2006 - 17:01:14

Escalar, escalar!

Buenas!!!!
Pues nada, que al final el domingo pasado me tocó pringar y no pude ir a escalar con vosotros, los que me ofrecistéis vuestra compañia .......
Pero sigo con ansias de tocar roca, lo necesito!!!!!
Alguien se animaria a escalar este sábado zona Barna y alrededores (montserrat, garraf, banyadores.....)? El sábado me va mejor, aunque el domingo también podria. Porfiiiii!!!!!! Ya dije en anterior mensaje q mi nivel es V, V+ (de segunda siempre, aunque prontito espero estrenarme de primens)
Saludos i salut!

PD: No tengo coche ....... pero si buena voluntad y muchas ganas!

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Tuesday 28 march 2006 - 17:46

Wednesday 22 march 2006 - 17:05

el diumenge, degut al mal temps tampoc vam quedar per escalar...
a mi em va guay el dissabte també, aixi que ya ens posem en contacte...
el lloc, mes igual, pero una font de l´atmello estaria be, li tinc ganes a un 6a
vinga sargantanaaaa ens diem algo
un saludu

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 march 2006 - 18:01

Mestres hi ha una activitat d´escalada per dissabte. EM sembla que a banyadores. Hi ha presència de petits però allò és molt gran.
Jo havia pensat portar al meu petit per passar el dia però ja veuré.

Wednesday 22 march 2006 - 18:07
Ei com va això?
El diumenge passat per la tarda vaig anar a veure les vies de la font de l´ametllo i em vaig quedar amb les ganes de provar-ne alguna. Em molaria venir amb vosaltres si hi aneu perque soc de la zona i el meu nivell es semblant al d´en sargantana (V,V+ de segon), tot i que tu guillem pots probar tot el que vulguis mentres nosaltres toquem a terra. No se, si us animeu a quedar per dissabte i voleu anar amb algú més per tibar una mica ja sabeu on soc!
De totes maneres si decidiu anar a algun altre lloc i tot i així us puc acompanyar, conteu amb mi, ja que estic obert a cualsevol proposta!
Apa ciau!

Wednesday 22 march 2006 - 18:34

aviamm, yo habia descartat Banyadores precisament pel motiu que diu Larryac, pero weno, que de fet mes igual.. prefereixo altre lloc (m´encanta banyadores ehh) per dissbte pero m´adaptooo.
Toio, si nem cap alli et fem un truc o sino et diem on anemmm
et passo el meu mobil per el blog d´usuaris ok??

l´important son les ganes d´escalar, no on es faci... (encara q quan mes tranquil millor)
aviam com quedem al final!!!
un saludu

Thursday 23 march 2006 - 00:17
Hola nois!
A mi lo de Banyadores em faria gràcia si tingués canalla, però per escalar m´agrada més tenir una mica de tranquilitat per poder concentrar-me i relaxar-me........ no sé vosaltres, però a mi m´estressa quan hi ha xivarri o massa gent a peu de via.
No he estat mai a la zona de la Font de l´Ametlló, així que em fa gràcia anar-hi i descobrir un lloc nou per escalar! Si us sembla bé, per mi perfecte.
A veure si tenim sort amb el temps i la Primavera ens sorprèn en tot el seu esplendor!
Bé doncs, abans de dissabte ja acabem de concretar. Aquest cop no fallo.... peti qui peti!!!!
Fins dissabte!!!

Thursday 23 march 2006 - 00:59
Hola jo visc a prop de la Font de l´Ametlló, i tinc moltes ganes d anar a escalar, si anasiu dissabte pel mati em podria arribari perque despres tinc un dinar amb la famili, us deixo el mue meil i em dieu alguna cosa si no ja mirare per aki a on aneu

Jo em dic carles
El meu meil es carcor75@hotmail.com

A10

Thursday 23 march 2006 - 08:53
Hola a tots,
jo estic amb en Sargantana, a mi també m´agradaria anar algun dia a Banyadoresmés ja que no hi he estat mai, pero crec que aquest cap de setmana no es el dia. Prefereixo la tranquilitat d´un dia d´escalada a l´enrenou que fan els menuts. De totes maneres gracies al Larryak per la seva proposta.

Aviam si ens posem d´acord i quedem per dissabte, que ja començo a tenir el gusanillo!!!

Apa ciau!!!

Thursday 23 march 2006 - 20:32
Hola amics,

Si feu una sortideta el dissabte m´agradaria apuntar-me. Jo també tinc un nivell V/V+ i m´agradaria coneixer la zona de la Font de l´Ametllo. Disposo de cotxe i de moltes ganes d´escalar.
Apa!! Us deixo el meu e-mail per contactar: abcusco@gmail.com.

A reveure.

Thursday 23 march 2006 - 20:36
Eisss aquest dissabte no puc anar amb vosaltres però penseu en mi per un altre dia. Veig que teniu un nivell semblant a mi i aniria bé anar junts.
Dissabte toca anar amb el petit.

Thursday 23 march 2006 - 20:36
Eisss aquest dissabte no puc anar amb vosaltres però penseu en mi per un altre dia. Veig que teniu un nivell semblant a mi i aniria bé anar junts.
Dissabte toca anar amb el petit.

Friday 24 march 2006 - 18:05

A vere, per la gent interessada....

dema em kedat a dos quarts de deu a barcelona per anar en cotxe cap a Moja, segurament estarem a la Font de l´atmello sobre dos quarts d´once, si algú vol apuntarse, pot venir alli, o quedar per anar junts...
per qualsevol cosa....
635 43 81 72
fins dema!

Monday 27 march 2006 - 18:38
Bones! som  dos amics que ens estem iniciant en el camp jajaja. jo ja faig algun V de primera i poder alguna coseta mes de segona, el meu veí mes o meys igual que jo. Ens agradaria anar am mes gent ( sempre es mes divertit) tenim material i cotxe i el mes important ganes de passar ho be. hem provat aderencia a banyadores i hem fet calcari a garraf, moja, gelida... i altre llocs si feu alguna sortida no dubteu en avisar!!  
Tuesday 28 march 2006 - 17:46
Ei!
Doncs quan tingueu ganetes d´escalar només cal que poseu un anunci per aquí i segur que algú us contesta. Dissabte passat vam quedar uns quants i ens ho vam passar molt bé, vaig quedar encantada amb aquests nanos!

A veure si coincidim ben aviadet!!!!

Salut i a tibar-li!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies