La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >pedres perilloses en rosa sala: que fer?

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 8 october 2006 - 13:23:42

pedres perilloses en rosa sala: que fer?

Ahir vaig anar a escalar a la FACU, a Canyelles (Villanova). Cal diure que no soc un expert, que no conec aquest sector i que ahir va ser la primera vegada que vaig a escalar a la facu.

Doncs, vaig pujar per una via molt bonica i facil (crec que es un V) de gairebé 30 metros. Crec que es diu "ROSA SALA". Baixan, em vaig trobar una sorpresa:
Molt. O sigui, que m´ha donat l´impressio´ qu´estava a punt de caure. Aixio´ es molt perillos, una pedra tan grossa mata.

Que fer?
Desequipar la via?
Anar-hi amb algu´ expert per fer caure la pedra?

Pot ser també que tothom sabeu d´aquesta pedra i que no es gaire perillosa...

De moment lo ponjo en aquest forum.

Bones!

Ste

(la pedra esta mes o menys a la altura de la cinquena chapa, una mica a la dreta. Quan pujas no pasas per ahi, quan baixas pero si)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies