Escalada
hola! estic buscant algun puesto per anar a escalar, pero tmb vindria gent que no fa esport, i que mes o menys si pugui acampar... per catalunya si pot ser... mersy, el nostre nivell es 6B mes o menys i el tema seria fer una sortida de 2 o 3 dies, que els esportistes poguem anar a escalar i els altres es quedesin per alla, o sigui que tindria que ser un puesto + o - guapo
7 Respuestas
Última respuesta Wednesday 4 april 2007 - 08:24
Hola parras, al massis dels Ports hi ha una zona d´acampada lliure de puta mare i l´entorn es guapo, hi ha passejades maques a la voreta del riu dels Estrets. I per escalar no t´ho acabes, vietes de 4 o 5 llargs (algunes més) i també hi ha alguns sectors d´esportiva.
Apa, disfruteu-ho!
A la garrotxa, a Sadernes, tens un camping , el lloc es mol guapo, tens esportiva y tapia y barrancs (i qui vulgui caminar o btt també pot).
Bones,
jo estic d´acord amb un_bou, els ports es un bon lloc per conviar escalada i turisme....
en aquest video surten els estrets, al fons es veu el cami, i als dos costats del riu hi ha vies, curtes, llargues, facils dificils, per tothom, equipades per equipar....amb totes les conviancions que vulguis....i el riu per banyar-te i passar el dia si no vols escalar....o al voltant tens pobles com Horta de Sant Joan, Calaceit, Vallderroures, Beceit, que tenen molt d´encant i llocs per visitar. També es poden llogar bicis a Horta, (o portar-les de casa) i anar a fer la ruta verda fins la Font-calda!!! es impresionant i facil, no cal tenir ni un nivell mig en btt per anar i tornar, es un cami planer (falso llano a la tornada) pero val molt la pena.....
Aspavil
upss ...
el video:http://www.madteam.net/videos/video.php?vid=61
aspavil
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.