Escalada
Uola que tal! Sóc una noia de Barna que cerca gent per fer trobades d´escalada al monte. Fa mooolt poquet que conec aquest mon, però m´està "enganxant". Aixì que si hi ha algú amb una miqueta de paciència(nomès una miqueta, eh?), una corda i un grigri, nomès m´ha de dir dia i hora i serè allà com un clau.... Tinc mooooltes ganes d´apendre!!!!!!!! Ptonets
24 Respuestas
Última respuesta Thursday 3 may 2007 - 23:58
Hola:
Podries concretar una mica més. Quin tipus d´escalada t´interessa més, esportiva, via llarga, una mica de tot. Amb quin grup de gent t´agradaria surtir , segons edat. A quines zones et podríes desplaçar , ...
Segur que si ho concretas un xic més donarás més en el clau a l´hora de trobar gent per sortir.
Salutacions
Ostres! Doncs tambè tens rao... eh..... tipus d´escalada... doncs... no t´ho sabria dir... estic començant... crec q esportiva... el grupo de gent.. doncs... el meu objectiu es conèixer gent i apendre... o sigui ... si pot ser que no sigui gent "novatilla" com jo.... je! m´es igual l´edat... Jo puc escalar algún dia entre setmana i caps de setmana... i tot i que soc de Barna he estat escalant per Lleida.. o sigui que no hem fa res desplaçar-me...
Ptonets
Apa! Adeu!!!
hola hill si te fijas abajo hemos organizado una salida para mañana martes si te quieres apuntar cuanta mas gente mejor ....
Hola "Hill" (cómo la Lyn...
) Yo puedo trepar entre semana ...y suelo salir a menudo ... de aqui p´allá...
si te apetece.. ningún problema... te dejo mi meil..
rodriguez.miquel@gmail.com En serio...ningún problema...
A parte de la salida de mañana martes...
si sigues "atenta" y por aquí.. te irás encontrando con salidas que va organizando la gente en formato... escalar...conocer gente y pasarselo bien..
incluyendo los conocidos "Rockostages"...un encuentro en alguna escuela de escalada de las Españas (así nos podemos encontrar foreros de Cataluña..Madrid... Vitoria...Bilbao.etc... ) por si te interesa el próximo lo hacemos el finde del 19 y 20 de Mayo en Jaraba (Zaragoza)
http://www.madteam.net/foro/ver.php/escalada_13418.html
Pekas
Bienvenida al mundo de lo vertical...
http://cimasycronopios.blogspot.com/
Uoooooostres!!!!! Moooltes gràcies a tots per els ànims.... respecte a lo de quedar avui... bè.... es que TREBALLO! sí, heu llegit bè, treballo i ni més ni menys que 12 horetes de l´ala! jor! aixì que tot i que m´encantaria poder venir... a la trobada d´avui... la cosa està mu mala! ![]()
Però ara que he "descobert" aquest forum.. penso estar enterada de tooooot i en kuant es faci una sortida a la que pugui venir... ME APUNTO!!!!! je je je ![]()
Uola!
he estat mirant la web que m´has comentat.. està bè, però potser tens rao i el millor es anar cap allà a donar un cop d´ull. Ara no riguis: no he estat mai a Sant Andreu però segur que ho trobarè... Es possible que la stmana vinent passi per allà.....ja et comentarè.... i... gràcies
ptonets
Hola Hill:
Si en alguna ocasió et ve de gust fer via de més d´un llarg , aprendre com es muntar una reunió, com progressa una cordada, ... i altres estrategies de via llarga pots contactar amb mí. Evidentment per aprendre tot aixó no cal que es tracti d´una via complicada es pot aprendre en vies de dificultat mitjana-baixa sense problema.
Si t´interessa ja m´ho dirás.
Salutacions
Uola!
Dooooncs no et dic que no... pero primer vull tornar a posar.me una miqueta al dia.. vull anar poc a poc je!
. Kuan hagi agafat el "ritmillo", doncs m´encantaria que m´ensenyesis tot això... estemmmmm en contacte....![]()
ptonets
Suposo que si coneixes el gri gri es que japs com funciona i ja saps com s´assegura al primer,no?
Et comento lo del grigri perque tinc algun dia lliure entre setmana per anar a escalar i si et va bé podriem quedar per anar al garraf
Marc: I es clar que sé que em parles del barri!!!
EH!!!!! que m´he empassat toooots els capítols del Cor de la Ciutat, eh? eh? eh? ja ja ja ja.. però tot i aixì, no he estat mai... Soc del poble dels Estopa i per Barna no vaig gaire... a treballar... però segur que ho trobarè.
Ah! gràcies![]()
Ptonets
![]()
Home Natsuki !!!!!!!!! si estàs viva !!!!!!!!! ... no pot ser !!!!!!![]()
![]()
Ja que la gent esta tan animada: Qui s´apunta nar a escalar aquest finde a Berga?
A fer unes vies d´esportiva tan es el nivell i el dia i l´hora us ho deixo a les vostres mans!
Hola nois i noies, en absoluto me molesta que vengais!! com mes siguem mes riurem!en principio vamos el viernes a pasar la noche tirados por alrededores de Stllorenç , para amanecer temprano cerca del camping, instalar a la mañana y pa las 11 estar escalando en un sector de LA COMA, a unos 15mins del camping creo. también existen otras opciones (hay pa elegir) y si llueve seguramente haremos alguna excursion a pie o algo así pa que el finde no sea en valde.
Mi movil es 671632135 y mi nombre es Rafa, si necesitais algo o quereis alguna información no dudeis en llamar!!
Hasta luego
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.