La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Companys d´escalada

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 9 august 2007 - 16:12:11

Companys d´escalada

Hola,

som un matrimoni que volem conèixer gent per poder fer sortides, per la zona de Barcelona, i puntualment a d´altres llocs de Catalunya. Tenim 33 i 31 anys i moltes ganes d´aprendre. El que estem buscant és gent que tingui un nivell com a mínim de 6a+ de primers, ja que, com he dit abans volem millorar, el nostre nivell es de V o V+ de primers,....

El e-mail es: atuschling@gmail.com

Salut a tothom!!!

Per cert som bona gent, je, je,...

http://world-of-dungeons.es/?link_pa_60082

expandir todo contraer todo 17 Respuestas Última respuesta Monday 13 august 2007 - 15:09

Friday 10 august 2007 - 02:06
Bones parelleta! me llamo albert y tengo vacaciones este fin de semana y no tengo compis para ir a escalar si os apetece viernes y sabado puedo quedar!!! sino hasta otra y que la fuerza os acompañe!!!
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 10 august 2007 - 12:13

Hola

Pues jo busco gent per la setmana que ve (dilluns, dimarts i  dimecres o be Dimecres, Dijous i Divendres) per fer clássica, encara que esportiva en un moment donat també m´aniría be. Si voleu fer classica, pues la idea sería anar al pedraforca (civis-genis, homedes, gran diedre o be a la sud i equipades) o be a ribes de fresser (somni d´en Rosell).  De trastos per classica, cap problema, ja el posso jo.

Si voleu, passeu-me un mail a j_belmonte_perez@hotmail.com

Vagi be

Jose

Friday 10 august 2007 - 12:17
Hola, cómo lo tienes mañana sábado por la mañana, para ir a la mala dona o a penya ginesta?

O el Domingo, el problema es que trabajo todas las tardes y empiezo a las tres, así que tenemos que quedar relativamente temprano para aprovechar la mañana. Como comprenderás antes de entrar a currar, tengo que haber comido y duchado. Es una putada però es lo que me ha tocado hacer.....

Por cierto que nivel tienes? lo pregunto pq tenemos nivel de v o v+ de primeros, y 6a de segundos, dependiendo de la via.

Si quieres enviame 1 e-mail con tu telf. i te respondo con el mio, para ponernos en contacto más rápido, ok?

ya dirás.....

Friday 10 august 2007 - 12:20
Ho sento però clàssica no l´he provat mai i ara mateix el que volem es centrar-nos en esportiva, que ha resultat ser una passada per nosaltres.

el problema es que al treballar totes les tardes només puc escalar als matins entre setmana, i el cap de setmana podrà venir la meva dona (que se li dona millor que a mi, però ja arribaré al seu nivell), per cert quines vies pujes i quins nivells?

Salut

Friday 10 august 2007 - 12:28

Holaa

Prenc nota per si no trobo a ningú per fer clássica la setmana que be!  Es que la classica es la classica !!  (jo vaig començar fa uns cuants anys amb la esportiva i desde far 3 anys m´he centrat a la classica)

Si et va be anar a fer esportiva els matins entre setmana cap problema per quedar a les 8 la setmana que be. Puestos, pues es podría anar a penya senyal (castelldefels, on hi ha uns cuants 6b´s & 6c´s macos) o a gelida (del V+ al 6c hi ha força) o a sant andreu de la barca, ja que estan  a la vora de BCN i amb ombra pel mati. O es podría fer una mini tapia al pic del martell.

Us envio un mail dema dissabte a la nit (ja he vist la vostra adreça) i us indico si al final no marxo als piris, de cara a fer algo dilluns mati o dimarts.

Vagi be el cap de setmana!

Jose

Friday 10 august 2007 - 12:56

Bones,

De bon rollo i sense ànims d´ofendre, xo és q m´ha fet gràcia el post... més que companys d´escalada, crec q hagués estat més adient posar "Company que em monti les vies" :-)

Diuen q per millorar el grau anar al plafó va de conya!. :-)

Vinga bones escalades...

Friday 10 august 2007 - 12:57
EL que volem es que ens obrin vies per poder millorar el nivell i així poder obrir-les nosaltres més endavant!!!!!
Friday 10 august 2007 - 13:03

:-) no sí ja t´havia entés!! :-)

mmm i una cosa.. ja sé que semblaré moooolt repelent.... però NO es diu OBRIR una via.. sino muntar, anar de primer... Obrir és per la primera persona que hi puja, i sempre des del terra! Quan anem a escalar, anem a repetir vies obertes per altres.. i el qui posa les cintes, va de primer o monta la via, NO l´obra!

Joder, ho sento.. al final sempre ens entenem... xo vamos... aixxx que dolent és treballar a l´agost.... m´estic assemblant a l´amic Pekas, tot i que ell ho diria molt millor i a molts més ninos!

Ahh jo no tinc el grau que demanes i rarament faig esportiva, però si vols quedar em pots escriure al blog!.

Friday 10 august 2007 - 13:11

Ei, q tal a todos¿?

Podría estar bien ir ha hacer una clásica la semana q viene, tanto en un sitio como en el otro, me da igual.

Si tu llevas material perfecto, ya que yo lo he dejado casi todo pensado que no iba a hacer hasta finals de agosto, cuando me lo devuelven, y creo que sólo me queda un juego de fisureros.

En mi caso nos podemos compaginar las tiradas, jejee, ya que veo que se está abriendo un nuevo debate.

Todavía no te puedo asegurar un día en concreto.

Mi dirección es: cg_isaac@hotmail.com

Friday 10 august 2007 - 13:15
Ho sento, i gracies per la informació, encara estic una mica verd.

Això de les clàssiques ho provaré algún dia que crec que ha de ser interessant!!

Friday 10 august 2007 - 13:19

:-) moooolta gent diu obrir... i tots ens entenem! tot i així és bo saber i després ho dius com et sembli.

Uixx sort q no t´has cabrejat pel comentari! :-)

Sobre la via llarga... home sempre pots començar amb alguna via esportiva de varios llargs... a Montserrat ni ha de V i llargues... i així us estreneu... tot i que 1r cal saber munta R, rapelar.. i alguna coseta més... xo tot és posar-s´hi!

Friday 10 august 2007 - 13:27
Ok, tornem a començar, algú per escalar (escalada esportiva, per ara?) a partir d´aquest cap de setmana, als matins o tardes?
Friday 10 august 2007 - 13:33

A mi m´agradaria escalar dissabte i diumenge a Montserrat, a l´ombreta, vies curtes o llargues, V+/6a. Si hi ha algú interessat, telf. 608 29 14 64.

Friday 10 august 2007 - 22:41

Saco, si necesitas material pidelo, vale......

Jordi

Friday 10 august 2007 - 23:34

Jejeje, alberti alberti, estas fet un cas...

Només volia saludarte desde aquí, avui hem tingut una bona escalada.

Q vagi bé, fins demà, jejeje.

Ja que estem, demà fem sortida a solius, qui vagi, doncs per allà en veiem. Qui no ho coneixi, sector de esportiva genial, tot granit, micropressas, tècnic, un xic abrassiu... però dels millors llocs per fer esportiva en catalunya, sempre i quan confiis en els teus peus de gat.

Salutacions.

Friday 10 august 2007 - 23:37

Muy agradecido por mi parte, muy generoso por la tuya.

Isaac

Monday 13 august 2007 - 15:09
A mi tambè em va be però.....per ara estic una mica liat. Ja rondaré per aquí i us dic algo

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies