Escalada
Wenas m´agradaria que hem recomenesiu vies clasiques per iniciarse de moment porto fetas:
Sol solet a can jorba,
La normal del cavall bernat,
Om mani pade um de l´agulla del arbret.
Ven suri ven, La bandereta
Mirades indiscretes al santuati de lord (Solsona)
Tinc pensat fer:
Funcio clorofilica, Pastereta
I les vies per la zona de gorros, D´aquesta zona quines hem recomeneu?
I si ni han algunes de cualsevol lloc que creieu que van be per començar a dominar la clasica, hem podeu aconsellar?
Gracies a tots i bones escalades!
PD (se que es la tipica pregunta)
3 Respuestas
Última respuesta Monday 20 august 2007 - 09:17
Respecte la via llarga, crec que l millor és fer vies de gau inferior al teu en esportiva. La meva primera via llarga de primera va ser la Màgic Line del Gorro Frigi, i la segona, la 98 octanos de la Magdalena superior (equipades ambdues), i crec que són dues opcions recomenables.
Respecte a la clàssica, si et refereixes a vies on cal autoassegurar-se amb empotradors...etc... crec que el millor (a més de ser vies de grau inferior) és començar per vies semi-equipades (que els llargs no estiguin nets, que combinis el xapatge d´expansions amb xapatges d´empotradors posats per tu), amb reunions rapelables i de línies evidents... La meva primera va ser la Vidal Farreny de Tarradets, però no se pas si va ser la millor opció!!
Sort i a reveure!!![]()
la esparragera en la roca gris.
funcio clorofilica esta wapa.
easy rider en el aeri. (con sombra)
punsola en el caball bernat
y en gorros, no se, la rantamplan en la magdalena inferior. la badalona en el gorro frigi. en gorros hay vias bastante equipadas.
si quieres salir de montserrat y venirte para el garraf te recomendaria el pic del martell, hay bastantes vias de 100 a 150m, con sombra apartir de medio dia.
venga q vaya bien, nos vemos
Holaa
Como vias dentro de los requisitos que comentas:
- Diables: La esquena del diable (IV i 200m equipada)
- Can Jorba: Miguel Bego Kush
- Plecs del llibre: Miguel Casanova i Pera (200 m i V/V+ ben equipats), ambiente muy guapo.
- Gorro Frigi: Via del Carles, Via del Adria, Via badalona
- Magdalena superior: Mingo-Arenas.
- L´elefant: Boi - Roca (ojo, 1er llarg de III a pelo).
- Momieta: Normal.
No obstant, La Easy Raider, jo no te la recomararía. O tens el V+ ben consolidat i saps moure´t en un terreny amb força distancia entre ancoratges o patiras.
Vagi be
Jose
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.