La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >vies a la bassegoda

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 5 november 2007 - 08:37:54

vies a la bassegoda

Hola a tothom! Ahi vaig anar a caminar al bassegoda i amunt del puig vaig veure una via d´uns 20 metres. Algu sap si hi ha més vies, si es un ùltim llarg d´una via llarga o si només es tracta d´una simple via de 20m. amb una aproximació de 1h 30!!!(Això últim no m´ho crec)

gràcies!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 28 january 2010 - 23:22

Monday 5 november 2007 - 11:48
És una via d´adherència en una placa orientada a sud ? Que jo sàpiga és l´única via que hi ha. I l´aproximació no és de 1h30. Pots arribar amb 4x4 al pla de la Bateria i des d´aquí només tens uns quinze minuts fins al peu de la via.
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 5 november 2007 - 12:07

Em penso q si q deu ser aquesta via q dius! orientada sud y pel q vaig poder veure d´adherencia! Tema aproximació...

Vale tens rao!!! es pot pujar en 4x4 pero com jo no en tinc doncs em vaig chupar la pujada desde una mica més amunt d´Albanyà. Quina pena q només hi hagi aquesta. Jo q ja em pensaba q havia descobert un altre sector!! doncs res, a seguir investigant i apropant-se a totes les partets q trobi. Merci per la informació

ahhhh i ara q hi penso!!!! L´altre dia estava corrent pel castell de Figueres i vaig veure dues vies amb les reunions desmuntades. Algu sap algo d´aquestes vies?? Hi ha més amagades a algun racó??

Monday 5 november 2007 - 19:19

bones..em pots d´escriure on eren les vies que comentes al castell, per a fer-hi un cop d´ull.. merci

salut

Monday 5 november 2007 - 23:19
Segons tinc entes.. al castell de figueres esta prohibit escalar-hi des de fa alguns anys, i en principi es van desequipar totes les vies existents. Jo abans m´informaria de com esta el tema amb les autoritats pertinents..

Salut i escalades !!

Tuesday 6 november 2007 - 13:51
Doncs les vies q vaig veure estan a uns 500- 1000 m. a les parets q hi ha...
Mira, arribes al castell per la pujada, desde el cartell q hi ha casi devant de l´entrada surt un caminet q voreja el castell per la dreta. Encanvi d´agafar aquest caminet, vas pel cami q hi ha al costat esquerre una mica més abaix. Segueixes la pista al costat de la muralla(la muralla et queda doncs a l´esquerre) i als 500m a unes parets a la dreta trobarás 2 vies completament muntades l´una al costat de l´altra però sense reunió.
I, thamky no saps qui les va muntar? potser ara q figueres ha canviat d´alcalde li deixarien posar de nou les reunions! En tot cas desde q les vaig veure he buscat i res! però el castell es tan gran q no se sap mai

Thursday 28 january 2010 - 23:22
Bon´es! sóc vehí del figueres! En principi el castell es patrimoni cuLtural i no s´hi pot fer cap activitat que DEIXI RASTRES PERMANENTS. Tot iaixò, conec l´administrador del castell (És un consorci entre Ajuntament-Generalitat-Defensa), i li podria parlar sobre el tema (de fet aquest senyor tb feia escalada fa molts anys) És qui s´encarrega de "administrar" les activitats i el manteniment. Ja us ho comentaré aquI si a algú li interesa (POT HABER PERFECTAMENT 20KM DE MURS (ENTRE 6 I 15 METRES)(, algun tros podriem aprofitar... (Jo he fet rappel amb un que tenia enchufe)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies