Escalada
L´altre dia varem anar a escalar amb un company al castellot, concretament al sector de La Falca. Les zona està com indica el llibre de Barcelona i alrededores amb algunes vies desequipades i algunes un pel precaries, així com reunions d´un sol parabolt.
La proximitat a la zona on visc i les excelents vistes sobre el Penedès fan que ens plantegem la posibilitat d´un reequipament en major o menor mesura, ja es veurà. Per això m´agradaria saber si algú sap qui va obrir aquest sector , les vies i qui el va desequipar i per quin motiu, ja que ens plantegem arreglar alguna reunió, posar alguna de les moltes xapes que falten a meitat de la via, reequipar alguna via...i voldriem ser respectuosos amb la gent que hi ha passat abans.
Val a dir que en els propers dies intentare contactar amb diferents grups de la comarca per tal d´esbrinar alguna cosa sobre aquesta zona.
Apa ciau!
1 Respuestas
Última respuesta Friday 4 january 2008 - 00:23
Hola jo tinc un llibre editat pel centre escursionista del penedes l´any 1997 on estan les resenyes de les vies i la gent que les va equipar et deixo el meu meil per si vols alguna cosa mes
A10
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.