Escalada
ei comanys de corda!!
jo sóc de marganell (bages sud) si algú vol anar per montserrat o on sigui de catalunya entre setmana per escalar...stic a punt! això si nomès he fet vies equipades (6b+) a, per mi el grau és el de menys. el que compta es enfilar-se per alguna paret! home ports, vall d´aran o emprdà em queda un xic lluny eh! ja direu quelcom, viam si s´anima algú
adéeeu.
12 Respuestas
Última respuesta Sunday 20 january 2008 - 16:03
hola borgoth,
per anar-hi un dia al matí millor que esperem a que faci més bò. així podrem quedar més aviat i aprofitar més l´estona. què et sembla?
ei! jo sempre tinc dues setmanes al mes lliures de curro,... o sigui q també busco companys/es per anar a escalar (sobretot esportiva),... però el meu grau és una miqueta més baix,... si això, no és un problema, jo la setmana vinent la tinc lliure!!
ale, salut!
ei!, papaveri
que tal et va dimecres vinent? jo per ara el tinc lliure (tot lo dia). pel grau no et preocupis jo fa 5 mesos que no escalo i segur estic més verd que una ceba!! nº tf, 626412820 (Roger). ![]()
fins aviat, Salut!
Hola,
jo també tinc dues setmanes lliures al mes (Papaveri Rossi, t´he enviat un mail al respecte, jejeje).
Però dimecres pròxim no puc, tinc gestions que m´ocuparan tot el dia.
Igualment, estem en contacte i a la pròxima m´hi apunto.
Núria
em sap greu borgoth, però aquest divendres estic molt liat.
Salut i a tibar!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.