La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >escalar entre setmana per montserrat

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 10 january 2008 - 19:57:46

escalar entre setmana per montserrat

ei comanys de corda!!

jo sóc de marganell (bages sud) si algú vol anar per montserrat o on sigui de catalunya entre setmana per escalar...stic a punt!  això si nomès he fet vies equipades (6b+) a, per mi el grau és el de menys. el que compta es enfilar-se per alguna paret!  home ports, vall d´aran o emprdà em queda un xic lluny eh!  ja direu quelcom, viam si s´anima algú      adéeeu.

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Sunday 20 january 2008 - 16:03

Friday 11 january 2008 - 10:25
Doncs, jo soc de Castelldefels, i als matins entre setmana estic lliure per anar a escalar, tot i que a les tardes treballo, així que si algún día et va be anar-hi, el meu e-mail es atuschling@gmail.com
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 11 january 2008 - 12:06
ei borgoth, a l´igual em foto on no em demanen però jo molts matins entre setmana no fai re, visc a Begues, si tínteressa nar a tibar el meu emilio és macocosoy@hotmail.com. Salut!!!!!!
Friday 11 january 2008 - 12:48

ei nococo!

don´t worry be happy!!!!

Monday 14 january 2008 - 12:22

hola borgoth,

per anar-hi un dia al matí millor que esperem a que faci més bò. així podrem quedar més aviat i aprofitar més l´estona. què et sembla? 

Monday 14 january 2008 - 15:44
llenagram, quan vulguis, !!!!!!!
Wednesday 16 january 2008 - 07:05

ei! jo sempre tinc dues setmanes al mes lliures de curro,... o sigui q també busco companys/es per anar a escalar (sobretot esportiva),... però el meu grau és una miqueta més baix,... si això, no és un problema, jo la setmana vinent la tinc lliure!!

ale, salut!

Wednesday 16 january 2008 - 12:36

ei!, papaveri

que tal et va dimecres vinent?  jo per ara el tinc lliure (tot lo dia).  pel grau no et preocupis jo fa 5 mesos que no escalo i segur estic més verd que una ceba!! nº tf,  626412820 (Roger).   

fins aviat, Salut!

Wednesday 16 january 2008 - 13:49

Hola,

jo també tinc dues setmanes lliures al mes (Papaveri Rossi, t´he enviat un mail al respecte, jejeje).

Però dimecres pròxim no puc, tinc gestions que m´ocuparan tot el dia.

Igualment, estem en contacte i a la pròxima m´hi apunto.

nurimosa@terra.es

Núria

Wednesday 16 january 2008 - 17:35
Algú per aquest divendres?

Es que es aquest el divendres que tinc lliure.

Salut

Wednesday 16 january 2008 - 19:52

em sap greu borgoth, però aquest divendres estic molt liat.

Salut i a tibar!

Wednesday 16 january 2008 - 20:02
Ei Nacoco, i aquest divendres???? al matí????

Digues hora i lloc, je, je, je,...

Sunday 20 january 2008 - 16:03
eps! Si no us fa res jo tb m´apunto! Jo estic per martorell aixi k em keda aprop Montserrat! El meu nivell es baix de 5 i he fet algun 6 xo fa dies k no faig esportiva. Os deixo el meu email dolorsfisi@hotmail.com. Molts petons

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies