Escalada
Hola a tots!!! aquest cap de setmana estic a Sant Jaume de Llierca amb la xicota i he vist que a sadernes hi ha zona d´escalada esportiva... sap algu si hi ha algun sectoret amb V , V+ o 6a com a molt... Es per portar material i fer una escapadeta el diumenge...
Graciesss!!!!!
3 Respuestas
Última respuesta Wednesday 23 january 2008 - 18:53
Hola hi ha vies faciletes a Sadernes.
Pots trobar moltes ressenyes per Internet, jo vaig fer-me un word amb ressenyes, refus, campings, voltants i tot, si ho trobo t´ho passo.
Salut!
Hola danilu,
primer de tot et recomano que vagis abans de les 10, ja que segons l´epoca, ja que no estic segur de que sigui tot l´any, a partir de les 10 tanquen una barrere que hi ha just passat el camping i et tocara fer una patejada de mé de 30min. Una opció es anar la nit anterior a dormir-hi. Teòricamnt no es pot, però si que es fa, i molt.
si entres amb el cotxe, en els 3 parking que vegis senialitzat el deixes i allà ten el sector més fàcilet, pujant per una rampa al contrari del riu. hi ha vies que van, de IV a 6c, a més, si no tens ressenyes pots començar per la de més a la dreta, 6a, 6a+,6b,6b+,6c, (en aquest ordre) i després crec que són Vs i IVs, que seríen les víes de més a l´esquerra.
de totes maneres segur que hi ha algú escalant per allà, sempre hi ha gent.
disfruta l´entorn!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.