Escalada
Hola!!!
Molt bones gent!!Doncs res, era per saber si algú saps de grups d´escalada per Calafell o voltants disposats a deixar-me que "m´acopli" amb ells. Haig de dir que sóc novatilla, he escalat unes quantes vegades xo no ho vull deixar, em va enganxar desde l principi!!!és una sensació impresionant el q sento quan escalo.... una sensació q no vull deixar de sentir....
Bueno prou rollos...jajjajajaj
Moltes gràcies x tot!!!
M@2Ta
4 Respuestas
Última respuesta Saturday 16 august 2008 - 13:32
Hola,
jo he estat anant a l´estiu al bulder del poliesportiu de segur de calafell. el bulder pertany a un grup d´escalada de segur, i jo crec que podrien deixar que t´"acoplis" sense problema.ara mateix no puc dir-te cap num de movil de ningú, però el que pots fer és passar-te perl bulder qualsevol tarda que no plogui i poder trobes algú per allà.
El club es diu Club d´Esports d´Aventura de Segur de Calafell C.D.A.S.
Moltes gràcies JIMBO, m´hi arribaré un dia d´aquests a veure q tal
Moltissimes gràcies d veritat...![]()
![]()
Ei gent que tal jo tamb´busco penya per escalar per calafell o pr altres cntrades, tinc cord arnés, etc. En fi si hi ha algú interessat ja sabeu on sóc.
Apa salut i qe vagi bonic.
Ei Marta jo fa poc que visc a calafell, i m´agradaria trobar gent per escalar junts, tinc tot el material necessari ( corda, arnés,etc).
En fi si estás interesada contesta´m i quedem algun dia per fotrali una ic de canya a la escaladam ok?
Salutacions i que vagi bonic.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.