La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalar Cavall Bernat

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 8 december 2008 - 12:43:24

Escalar Cavall Bernat

Hola. M´ agradaria saber si per escalar al cavall bernat tendria prou amb una corda de 60 metres o caldrien 2 cordes com diu a la ressenya http://www.madteam.net/rutas/escaladaenroca/0.503.CavallBernatViaNormal60mV

A part de la corda i les cintes, no cal res més de material, no? (em referexo a tascons o pitons o altres coses d´ aquestes).

Gràcies.

(Post Editado: 8-12-08 12:44:19)

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 8 december 2008 - 22:46

Monday 8 december 2008 - 22:38

Et cal dues cordes de 60 per poder fer el ràpel de baixada.

Amb una corda sola corda, només podràs baixar 30 metres i et quedaras a mitja pared.

Això és obvi per a tothom que hagi fet alguna via llarga. El fet que ho preguntis em fa sospitar que no ho tens gaire per la mà. Així doncs, compte.

Pel que fa a la resta de material, és necessari l´habitual per muntar reunions i assegurar (tant al primer com al segon). Tascos o pitons no són estrictament necessaris, però cal tenir en compte que algunes assegurances allunyen una miqueta. Crec recordar que en algun cas, hi ha uns 10m.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Monday 8 december 2008 - 22:46

A montserrat no és que hagi fet gaire escalada.... I normalment he anat a coses més aviat fàcils, tipo gorro frigi... Per falta de temps només puc anar al rocòdrom del poble, però estic planejan sortir el cap de setmana que ve a montserrat. I com nomes tinc una corda, el cavall bernat el tindré que deixar per més endevant....

Gràcies per la informació.

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies