Escalada
m´agradaria que algu em digues si hi han ressenyes prop de torello o st quirze d´escalada esportiva ja he estat a sorralta no se si hi ha algo mes gracies
4 Respuestas
Última respuesta Thursday 8 january 2009 - 11:48
Hola, no sé si ho saps, però hi ha un llibre del ripolles amb moltes zones d´escala esportiva i llarga. Es diu Ripolles, i el pots comprar en qualsevol botiga de muntanya.
Aprop tens Montgrony, una de les millors escoles de Catalunya.
Ressenyes al web
http://amadorweb.iespana.es/otras%20zonas/montgrony.htm
salut
moltes gracies A tots 2 ho trinde en compte montgny no hi he estat mai pero molta gent diu que pica molt el grau i jo encara porto la L encara soc novato per cert sabeu algo sobre bulder (rocodrom) per la zona que no sigui el del pavello de ripoll per cert m´han comentat que a st hipolit en obren un es nou
Ni idea. L´únic que et puc dir és que per aquesta zona tens molts llocs on anar-hi. Al costat de Campdevànol tb tens corones, que està força bé, i si puges una mica més, tens unes vies abans d´arribar a Ribes (a la banda dreta) que incialment sembla una zona lletja, però quan puges la cosa canvia i val la pena.
De totes formes, per allà dalt suposo que ara mateix deu de fer molt de fred per escalar.
Q vagi bé
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.