La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Club de Viajes: Foro de Expediciones >Documental ´Gasherbrum, la muntanya resplendent´

Club de Viajes: Foro de Expediciones

volver al indice del foro.

Saturday 25 november 2006 - 11:12:25

Documental ´Gasherbrum, la muntanya resplendent´

Hola companys,

fa tres anys vam fer una expedició al GII (Tarragona-Gasherbrum 2003), i del que vaig filmar, vaig realitzar un petit documental (Gasherbrum, la muntanya resplendent ), el qual és va fer amb moltes ganes i il.lusió.
Ara amb tot aixó d´Internet, s´em va acudir de poder compartir la pel.lícula amb tothom. Així que, si voleu, us la podeu baixar a través de l´Emule. 
La duració del film és d´uns 28 minuts, en format Xvid i ocupa unes 232Mg.
De moment som poquets els que la tenim a l´ordinador, ho dic perquè potser us triga uns dies en baiaxr-se.
Res més, només desitjo que pogui ser d´utilitat per algú, que disfruteu de les imatges o si més no, que us faci passar una bona estoneta.

Una abraçada.

David.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 1 december 2006 - 16:24

Saturday 25 november 2006 - 11:23
Gràcies. És un detall. Ara posaré la mula en marxa
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 november 2006 - 15:06
I dic jo, perque no aprofites...i ens la ensenyes a tots!!

http://www.madteam.cat/audiovisuals/

Y digo yo, porque no aprovechas...y nos la enseñas a todos!!  

salut i seny
mirlo

Saturday 25 november 2006 - 15:59
Doncs, sincerament, perqué no sabia res d´aixó.
Per mi encantat, ara mateix enviarè les dades.

Moltes gràcies.

David.  

Friday 1 december 2006 - 16:06
Per si encara no l´heu baixat, podeu veure un petit fragment de la pel.lícula aqui http://video.google.es/videoplay?docid=-3640646305475808443

També m´interessaria saber si algú ja se l´ha pogut baixar, per veure aixó funciona o no. Si podeu tenir-la un temps compartint-la, millor que millor.

Moltes gràcies.

David.  

Friday 1 december 2006 - 16:24

unas imagenes muy bonitas la verdad! y la celebrecion emocionante con esta musiquita jejeje 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies