Club de Viajes: Foro de Expediciones
Hola,
busco company per anar aquest estiu als Alps, uns 15 dies cap al Agost, no se encara dates exactes. Pels alps Suissos preferiblement.
9 Respuestas
Última respuesta Tuesday 16 february 2010 - 18:06
Hola,
Jo tinc les 2 primeres setmanes de agost, si t´interessa ho podem parlar. Et deixo el meu correo
homedes2002arrobahotmail.com
Fins aviat,
Hola, jo també estic interessat en el tema. A veure si fem un grupet. ¿Quin tipo d´activitat penseu fer?
Us agrairia que em tinguessiu informat.
salut i muntanyes
Hola,
Jo tinc la ultima de juliol i les dues primeres de agost. Soc de Barcelona del barri de sants. Activitat?...alpinisme, esportiva.... Tant em dona alps francessos, suissa.
homedes2002@hotmail.com
Vinga, parlem i a veure si podem muntar algun grupet maco
Xavi
Pues a mi també em faria gracia em puc combinar les vacances, jo domino més l´alpinisme, experiencia en alsps i andes, agrairia em mantiguesiu informat al correu: josera75_7@msn.com estem en contacte, mersi.....
Hola,
Jo tinc les tres primeres setmanes d´Agost, em podeu informar ja que estic força interessat. El meu correu es: gabrielrka@gmail.com
Salut
Podriem estar interesats la meva dona i jo.
Nomès tenim un parell de problemes, tenim dos gossos i no volem problemes, ni amb la gent, ni amb les normes de les muntanyes.
Bones!!
Jo tinc pensat fer el Tour du Mont Blanc i el Mont Blanc precisament a les mateixes dates!!!!
Em dic Gerard i busco un company per pujar al Mont-Blanc. Algú s´hi anima?
El meu correu: gsg2@hw.ac.uk
Salut!!
Jo tinc pensat fer el Tour du Mont Blanc i el Mont Blanc precisament a les mateixes dates!!!!
Em dic Gerard i busco un company per pujar al Mont-Blanc. Algú s´hi anima?
Salut!!
Hola nosaltres som una colla que tambe tenim pensaments de fer el Tour
Africatwin que tens pensat fer amb els gossos,jo en tinc una gossa i tenia intencions de portarla , pero soposo que no podra dormir dins dels ref. i li portare una caixa de roba plegable que utilitzo de transportin en el cotxe
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.