Club de Viajes: Foro de Expediciones
Hola,
aquest estiu magradaria anar a Noruega i agrairia molt qualsevol informació que em pugueu facilitar. ? La meua idea seria portar tenda de travessa i buscar diferents itineraris. He sentit parlar de les cabines però no sé molt bé com funciona. Són recomanables? Magradaria centrar-me en una zona, dos com a molt. Tinc antes que la mobilitat és molt complica. Algú em pot aconsellar alguna zona en especial. Sha de preveure disposar de molt pressupost pel menjar i altres necessitats?
Bé, ja vegeu que tinc molts interrogants. Confio amb la vostra bona voluntat de compartir la vostra experiència.
Salut!
1 Respuestas
Última respuesta Thursday 11 june 2009 - 12:07
PN Jotunheimen sense dubte. Depenent dels dies que tinguis doncs hi ha altres zones també força maques. No he estat fent travessa, si fent algo de muntanya però amb cotxe propi. Les cabines les empren els pescadors i sé que ho lloguen, però només les trobes en zones de llacs i no en tots. Hi ha algun refugi lliure que cal demanar les claus (tots estan tancats). I també algún refugi guardat que estan molt be. Tenda de travessa.....pensa en condicions de rigurós hivern a Pirineus. Dir-te per exemple que una de les carreteres ´turístiques´ del jotunheimen l´any passat la van obrir al tràfic a principis de juliol.....
La mobilitat....tot i que ja et dic que vam anar amb furgoneta, la veig complicada en el sentit que hi ha grans distàncies entre els nuclis habitats....tant més grans com més al nord...un cop passat Trodheim ja entre en ´tierra de nadie´...tampoc vam veure massa trasnport públic més enllà dels ferries....
Es un paisatge que val molt la pena
Sort
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.