La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Club de Viajes: Foro de Expediciones >En busca de un trekking en pareja!!

Club de Viajes: Foro de Expediciones

volver al indice del foro.

Wednesday 7 april 2010 - 12:36:42

En busca de un trekking en pareja!!

Buenas a todos,
Estoy planeando un trekking/paseo/turismo con mi pareja.
Habia pensado en Islandia, pero es que todo me gusta..........¿que me recomendais?
Busco algo para estar una semana, montaña o playa y que no sea muy caro!!

Graciasss

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 7 april 2010 - 14:51

Wednesday 7 april 2010 - 13:31
Mira, doncs jo et recomano algo que tinc en ment des de fa temps:

Et pilles un vol a marraketx, i d´alli a Imlil. Contractes a algun paisano, per a que et faça de guia amb un parell de mules, i us porte a fer una volta d´´una setmana per les aldees de l´atlas. El mateix paisano s´encarrega de comprar els  queviures i de cuinar per als tres. Per dormir, amb tenda de campanya o  a casa d´algun "cosí" o amic del paisano.

Vaig coneixer a una parella de basauri que ho van fer i els va encantar. Passar per aldees que no tenen ni llum ni aigua, ni carreteres, ni telefons, mesclar-te amb la cultura berber. Un viatje al "medievo" en tota regla, que no esta lluny, i que segur que amb un bon regateo, et surt molt barat.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 7 april 2010 - 14:51

molt bona recomanació Rapaz!

jo hi vaig estar amb un amic al setembre del 2008 però estic segura que res no ha canviat... per mi va ser un viatge inovidable, ple de colors, ple d´olors, ple d´emocions... em vaig sentir "com a casa"! un dels millors records és la tajine que vaig cuinar a la llum d´una espelma amb els Mohameds (els dos es deien igual, deu ser com Jordi aquí)

et deixo un parell de galeries del què vam fer:

http://comhofaelvent.madteam.net/galerias/2008-10/4481-toubkal-4167m-270908/

http://comhofaelvent.madteam.net/galerias/2008-10/4486-imlil-setti-fatma-28-300908/

de totes maneres, hi ha molts més trekkings i llocs per veure: el desert, les gargantes del Todra... l´únic que teníem era el bitllet d´anada i tornada i la reserva del refugi del Toubkal, la resta allà mateix, que com bé diuen ells: "la prisa mata amigo"! ah! i la guia Lonely Planet!

hi tornaria ara mateix!!!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies