Club de Viajes: Foro de Expediciones
El mes de març ens anem cap a l´atles, encara és aviat però ja començo a preparar-ho.
Tinc que felicitar a qui s´ha currat l´ESPECIAL ATLAS de la secció de Rutas, per la enorme informació que hi ha sobre el sector del Toubkal, sense la qual m´hagués costat molt més temps preparar el viatge, ENHORABONA.
Tot i així, tinc uns quants dubtes, a veure si algú m´els pot aclarir.
1r- No se si anar-hi amb la furgo, tinc pensat pasar-me 4 o 5 dies al refugi Neltner i per tant no se on deixar-la tants dies. En cas de no haver-hi problema, em podeu aconsellar alguns campings prop de Marrakech, Asni, Oukaïmeden, si és que n´hi han es clar.
2n- Si vaig amb avió, quin és el pes màxim que puc pendre?, ja que en principi vull pendre el material d´alpinisme.
3r- Hi ha algun lloc, ( hotel, refugi, Guite d´etape, camping, etc ) que et guardin equipatge, ja que a part de muntanya també volem fer una miqueta de turisme després de fer muntanya.
Els que ja hi heu estat, em podeu aconsellar quina és la millor manera d´anar-hi i de desplaçar-se.
Gràcies per endevant.
Salut i Muntanya, A10.
5 Respuestas
Última respuesta Thursday 8 march 2012 - 18:31
Em compraré el llibre i li donaré una bona ullada.
Moltes gràcies David, tingues per segur que et molestaré amb alguna pregunta més,
Salut i Muntanya, A10.
Al final vamos del 16 al 27 de abril. Yo me llevere mi piolet i grampones ya que nosotros tenemos la intancion de quedarnos 5 o 6 dias por la zona y despues nos quedaremos en marrackech desde donde haremos algo de turismo ( cascadas de Ouzoud, Assaouira, ya veremos, falta concretar)
Segun el libro de DAVE, TOUBKAL guia de ascenciones y escaladas, que por cierto es muy completo, se pueden hacer diferentes cimas por vias normales sin la nacesidad de llevar material de alpinismo.
Hola DAVE, ja tinc comprats els bitllets d´avió però tinc un parell de preguntes per fer-te
1- Es suficient fer la reserva al refugi Neltner mitjançant mail o per contra es millor que truqui per telèfon.
2- Per si em falla el refugi Neltner, estic mirant de fer reserva al refugi Les Muflons, quina adreça és, la que posa al llibre o la que em vas proporcionar en aquest foro?. Suposo que al Les Muflons també puc reservar mitja pensió?
3- Al Riad que m´aconselles , pots deixar-hi equipatge per que te´l guardin? ja que després ens quedem uns dies fent turisme.
Més que un parell, n´han estat quatre de preguntes, perdona per la molestia.
Salut i Muntanya, A10.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.