La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Club de Viajes: Foro de Expediciones >VIATGE A L´ATLAS

Club de Viajes: Foro de Expediciones

volver al indice del foro.

Wednesday 14 december 2011 - 20:36:30

VIATGE A L´ATLAS

El mes de març ens anem cap a l´atles, encara és aviat però ja començo a preparar-ho.

Tinc que felicitar a qui s´ha currat l´ESPECIAL ATLAS de la secció de Rutas, per la enorme informació que hi ha sobre el sector del Toubkal, sense la qual m´hagués costat molt més temps preparar el viatge, ENHORABONA.

Tot i així, tinc uns quants dubtes, a veure si algú m´els pot aclarir.

1r- No se si anar-hi amb la furgo, tinc pensat pasar-me 4 o 5 dies al refugi Neltner i per tant no se on deixar-la tants dies. En cas de no haver-hi problema, em podeu aconsellar alguns campings prop de Marrakech, Asni, Oukaïmeden, si és que n´hi han es clar.

2n- Si vaig amb avió, quin és el pes màxim que puc pendre?, ja que en principi vull pendre el material d´alpinisme.

3r- Hi ha algun lloc, ( hotel, refugi, Guite d´etape, camping, etc ) que et guardin equipatge, ja que a part de muntanya també volem fer una miqueta de turisme després de fer muntanya.

Els que ja hi heu estat, em podeu aconsellar quina és la millor manera d´anar-hi i de desplaçar-se.

Gràcies per endevant.

Salut i Muntanya, A10.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 8 march 2012 - 18:31

Thursday 15 december 2011 - 20:03
Aquestes ressenyes les vaig fer jo fa anys. M´alegra que t´agradin.

Pero està molt millor el llibret que vaig publicar fa un parell d´any a Desnivel. La informació és molt millor, moltes més rutes, fotos, croquis, mapes o esquemes.

El pots trobar a l´Altair, inclús l´he vist també en algun Decaltón com el de Badalona.

Sobre les preguntes:

* Jo aniria en avió. Normalment (si no afages un Ryanair) et permeten portar 20 kg en facturació i una bosa de mà d´almenys 8 kg. Jo sempre que hi he anat he dut trastos d´alpinisme, tendes de campanya i menjar i no he tingut mai problemes de pes. El tema d´aparcar la furgo a Imlil i deixar-la allà uns dies no ho veig molt clar, encara que si dorms a un alberg a Imlil i els hi llogues uns burros per pujar el material, potser el vigilen el cotxe.... podries preguntar al mateix refugi dels Mouflons, que ells tenen alberg a Imlil i t´organitzen tot el tema de burros i lo que necessitis (també si vas amb avió et venen a buscar a l´aeroport i et porten a Imlil directament).

* Per fer turisme, clar, si vas amb la furgo tens llibertat de moure´t desprès al teu aire per Marroc ... cosa que no pasa si vas en avió i llavors t´hauries de buscar la vida contractant tours, afagant busos o inclús llogant un cotxe allà mateix.

* Si vols allotjar-te alguns dies a Marrakeix, et recomano el Riad Salsabil. Molt bé de qualitat/preu (30 € habitació doble amb bany privat) i superaprop de la Plaza Jma Fnaa i del zoco. El potser reservar online per internet a hostelbookers.com (entre d´altres webs)... nomès posa a Google el nom que t´he dit i el trobaràs.

Bueno, si tens qualsevol dubte sobre muntanya em pots preguntar.

Salut!
David

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 17 december 2011 - 10:47

Em compraré el llibre i li donaré una bona ullada.

Moltes gràcies David, tingues per segur que et molestaré amb alguna pregunta més,

Salut i Muntanya, A10.

Thursday 9 february 2012 - 16:26
hola compañer@os.
primero monteixo espero que no te importe seguir con tu post y asi no habro otro rerlacionado con el tuyo,ok.
la cuestion es que este año vuelvo a marruecos pero con otra idea y maneras, siempre e viajado en moto o en 4x4, este año bajo con una compañera para hacer algo de treking con subida al toubkal, tambien para marzo.
queria pediros un poco de ayuda para preparar la mochila....vaya loguistica
vamos en avion y con una mochila de 50+10 facturada......la idea es de marraques imichil y de hay empezar a patear,ok.la zona la e recorrido en 4x4 pero siempre por pistas,no senderos y me preguntaba sobre el estado de ellos,si habra nieve....de material de alpinismo no me llevaria nada ya que camprones y piolo los pillaria en el refu,pero para el resto de dias me pregunto si habra mucha nieve"hielo"por los senderos ya que no se si llevarmelos de aqui,incluido piolos....por lo que e leido y me an comentado la subida no es muy tecnica y se pueden hacer algun pico mas,¿¿¿seria necesario material de alpinismo???cuerdas,seguro y demas.....lo digo para no estar las dos semanas tirando de ello, habia pensado en coguer lo necesario para un treking de 2 semanas y no acarrear con material alpino.¿que opinais?¿seria conveniente llevarme mis piolos y camprones?calzariamos unas boreal y unas salewa de trekingo(alta montaña)¿seria adecuado llevar tambien unas botas riguidas?¿¿¿¿¿vale la pena solo para la subida?????lo pregunto mas que nada para no portearlas el resto del viaje,claro.
de esta zona saltaremos al vaya de tessaut,lugar que ya estuve con una ong,concretamente en ifoulu,me encanto y me gustaria volver por la zona ya que me parecio realmente bonita.¿sabe alguien de alguna ruta cercana?
venga un abrazo y muchas gracias chicos.
monteixo que dias bajas????nosotros salimos el 17 de girona y volvemos el 1 de abril.

Wednesday 15 february 2012 - 18:35

Al final vamos del 16 al 27 de abril. Yo me llevere mi piolet i grampones ya que nosotros tenemos la intancion de quedarnos 5 o 6 dias por la zona y despues nos quedaremos en marrackech desde donde haremos algo de turismo ( cascadas de Ouzoud, Assaouira, ya veremos, falta concretar) 

Segun el libro de DAVE, TOUBKAL guia de ascenciones y escaladas, que por cierto es muy completo, se pueden hacer diferentes cimas por vias normales sin la nacesidad de llevar material de alpinismo.

Thursday 8 march 2012 - 18:31

Hola DAVE, ja tinc comprats els bitllets d´avió però tinc un parell de preguntes per fer-te

1- Es suficient fer la reserva al refugi Neltner mitjançant mail o per contra es millor que truqui per telèfon.

2- Per si em falla el refugi Neltner, estic mirant de fer reserva al refugi Les Muflons, quina adreça és,  la que posa al llibre o la que em vas proporcionar en aquest foro?. Suposo  que al Les Muflons també puc reservar mitja pensió?

3- Al Riad que m´aconselles , pots deixar-hi equipatge per que te´l guardin? ja que després ens quedem uns dies fent turisme.

Més que un parell, n´han estat quatre de preguntes, perdona per la molestia.

Salut i Muntanya, A10.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies