La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Club de Viajes: Foro de Expediciones >PREGUNTES PER A DAVE.

Club de Viajes: Foro de Expediciones

volver al indice del foro.

Wednesday 15 february 2012 - 19:20:10

PREGUNTES PER A DAVE.

Primer de tot, ja m´he comprat el llibre i cal dir que és molt complert i dóna molta informació de tot el massis, felicitats.

Al final marxem del 16 al 27-28 d´abril, quines botes m´aconselles les de trekking o les hivernals?

Al refugi de Tazaghârt, segons el llibre no fan apats, és així?                                                                                                                     

Del refugi de Tazaghârt al del Toubkal per el Tizi n´Tadat, la única complicació és la baixada pel corredor?. Quina inclinació té aquest corredor 30º o 40º? i, en aquesta època, en quines condicions el podem trobar?.

Per a la ruta normal al Talat n´Ifri, calen dos piolets i material? la veritat és que no tinc ganes de pendre ferro ni corda.

Ja està, no tinc més preguntes, de moment, espero no haberte atabalat gaire i gràcies per endevant.

Salut i Muntanya, A10.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 12 march 2012 - 11:27

Thursday 16 february 2012 - 14:12
Al refugi de Tazaghart s´ha de cuinar un mateix. 
Sobre les botes portat unes sabatilles de trekking per les aproximacions i botes hivernals per les ascensions.

El camí lògic per anar del refugi del Toubkal al Tazaghart, no es pel Tizi-n-Tadat, sino pel coll del Aguelzim. La del Tizi-n-Tadat és més dreta i en la pujada desde Tazaghart al Tizi hi ha un corredor estret amb un bloc empotrat. Es port fer, per la més fàcil és per l´altre cantó. La baixada del Tizi-n-Tadat al refugi del Toubkal és un corredor sense problemes amb crampons (30-40º). La neu a finals d´abril és una incògnita, pero podeu trobar neu per sobre dels 3000 - 3200 m fàcilment.
Pel Talat nÍfri, la normal, no cal corda, nomès piolet i crampons i anar al tanto amb la pujada per la vall, on hi ha un resalt a superar al Arhzane, després del coll a cim és fàcil

Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 march 2012 - 15:51

Hola DAVE, ja tinc comprats els bitllets d´avió però tinc un parell de preguntes per fer-te

1- Es suficient fer la reserva al refugi Neltner mitjançant mail o per contra es millor que truqui per telèfon.

2- Per si em falla el refugi Neltner, estic mirant de fer reserva al refugi Les Muflons, quina adreça és, la que posa al llibre o la que em vas proporcionar en aquest foro?. Suposo que al Les Muflons també puc reservar mitja pensió?

3- Al Riad que m´aconselles , pots deixar-hi equipatge per que te´l guardin? ja que després ens quedem uns dies fent turisme.

Més que un parell, n´han estat quatre de preguntes, perdona per la molestia.

Salut i Muntanya, A10.

Friday 9 march 2012 - 17:29
bones,

vaig estar al toubkal la setmana passada i la neu està a partir de 3000m i esquiable a partir de 3200. també ha estat un mal any per ells. d´aquí a l´abril pot caure alguna nevada més però com no sigui un bon paquet la calor en fondrà molta.

sobre la reseva al refugi netlner, truca-hi per assegura-te´n, allà tenen cobertura de mòbil. el refugi dels mouflons és més nou i un pèl més car però tenen menys gent degut a q les agències porten la gent al netlner degut a la mala relació dels autòctons amb els treballadors del mouflons, segons el q em van dir. pots fer mitja pensió sense problemes.

per acabar dir-te q pots pagar amb euros a tot arreu, al canvi de 10dh són 1 euro

salut i bon viatge!

Friday 9 march 2012 - 20:53

Hola Tates, quin refu m´aconselles.

Quan et refereixes pagar amb € a tot arreu, suposo que et refereixes als refugis o inclús a Marrakech?

Monday 12 march 2012 - 11:27

bones,

naltrus vam estar al Netlner i vam estar bé, el refugi és un pèl fred però hi vam descansar a gust. El mouflons el vam na a visitar i és molt més gran i més nou. crec q a qualsevol del dos estaràs bé

pots pagar en euros a tot arreu

sort

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies