La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología > Afegides fotografies del barranc del Cady (estiu p...

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Friday 3 september 2004 - 11:21:33

Afegides fotografies del barranc del Cady (estiu passat), aviam que us semblen!!!!

Pos això, a veure si us animeu a fer-lo, totalment recomenable. Aquí teniu el link:

http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/804

  

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Wednesday 8 september 2004 - 12:52

 
Friday 3 september 2004 - 11:29
moooolan!!!!!...

joder... yo hace 2 añitos que no hago un barranco........ el traje y las botas (Y EL ARNÉS!!!!!!!!) deben estar hechos una birria.... a ver si el año que viene me animo!!!!!!


un saludo,
farell

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 september 2004 - 14:01
Joer quina passada d´aigua !, sempre va així ? Jo estic planejant anari en una setmana...

Jordi

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 september 2004 - 14:17

EI,

Doncs jo només el vaig fer l´any passat, i pel que em van comentar no partava excessiva aigua, de fet, diria que abans de l´agost ningú fa aquest barranc, i la majoria de gent espera a principis de setembre. Realment, jo amb més aigua crec que es una autèntica bojeria, alguns tobogans ja et xuclaven força quan entres a l´aigua i ja costava sortir...

Si podem, la setmana que ve ens hi arribarem, aviam que tal, ja que aquesta txungo amb les plujes...

Algu sap com està el LLech per anar-hi demà? Ha plogut molt allà??

Apa-li, se´ns veiem!!


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 september 2004 - 13:04
Jordi i Frikis....jo hi voldría pujar akest dissabte que ve dia 11, pero com nomès disposo de un cotxe...chungo...pq no puc fer la combinació de cotxes necesaria per fer el Cady!! A veure si us animeu y podriem coincidir per pujar-hi plegats i compartir 1 cotxe....

El Llech jo el vaig fer fa 1 mes i estaba perfecte (ni molta ni poco)...un amic hi va anar fa 15 dies i diu que anaba més aviat fluixet d´aigua...pero bueno sense problemes per saltar i fer els tobogans.

Per cert, el Llech com va siguent normal ultimament está megamasificat...l´ultim cop hi havia 35 cotxes al parking del coll a les 11:00 del matí...així que toca matinar...nosaltres vam entrar al riu els primers...cap a les 8 del matí i ho agraeixes pq disfrutes moltisim i no t´has de xupar les cues als ràpels obligatoris.

Apa...ja direu q!

Salut.
David.

P.D. Farell si t´animes pel dissabte ja saps...a veure si "desempolvas" els trajes!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 september 2004 - 20:50
Hola Dave,

Aviam, naltros teniem previst anar-hi aquest finde que ve, el que no se si serà el dissabte 11 o el diumenge 12, però estaria bé anar junts, com més siguem més riurem i més senzill serà treure algú d´una rentadora  en cas de que hi hagi massa aigua.

Jo acabo de consultar amb els colegues i et dic alguna cosa .
Ahh, series tu sól o aniries amb més gent?? Nosaltres potser som una romeria de penya... (jue, semblarem lemings...)

En fi, et dic algo, fins aviat!!

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 7 september 2004 - 08:23
Jo aquest cap de setmana pujo a fer el Llech. El que passa és que anem molta gent, uns 15, i ademés anem amb gent que no m´atreveixo a posar al Cady.

Potser podem quedar pel 18,19, o si no, ja l´any que vè. És un barranc que em sembla que no val molt (ningú el repeteix) però que em falta i vull fer.

Jordi

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 7 september 2004 - 13:46
En principi jo sol (com a màxim 1 més)...i tinc cotxe...

Bueno, ja direu algo...

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 7 september 2004 - 23:43

A veure Jordi, jo considero que el Cady és un barranc molt complet i que val molt la pena...l´única pega que te és que no hi ha salts. Per contra, te uns tobogans de por, no només estèticament (podrien competir amb els del Nuria o els del Llech) sinó que a més requereixen una gran dosis de valor per atrevir-se a fer-los tots.

Quan hi vam estar l´any passat vam trobar un grup de 9 guies de barrancs francesos que l´estaven fent i va ser sorprenent, pq hi havia llocs que semblava impossible tirar-se i ells s´hi fotien com si res...per flipar!! Tal i com ens van dir, era un barranc divertit, de l´estil del Llech, però sense massificació de gent.

O sigui, que crec que és un barranc a tenir en compte i que es pot repetir tranquilament. Tanmateix, el fet que es necessiti 2 cotxes o que no sigui tan conegut a fet que no s´hagi popularitzat tant com el LLech. En fi, quan el facis ja m´ho diras......jo crec que el voldras repetir.

Vinga, ens veiem!!


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 september 2004 - 08:17
Hola Dave,

Jo al final aquest finde no puc marxar, ni dissabte ni diumenge, i dubto que els meus companys baixin a fer el Cady.

Per altra banda, estem planificant la sortida per la darrera setmana de setembre, amb planning doble. El dissabte 24 el Cady i el diuemge 25 el Nuria.

Si algu li interessa, ja sabeu.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 september 2004 - 09:06
Ja veurem, pero potser el dissabte 24 m´apuntaria al Cady
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 september 2004 - 12:52
ok, ja t´informaré
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies